خانه ویلایی تازه ناتالی پورتمن با طراحی فوق العاده جالب

به گزارش بازی های فکری، همواره کنجکاوی عجیبی درباره زندگی خصوصی افراد مشهور وجود دارد. این که وقتی آنها جلوی دوربین نیستند چه کارهایی انجام می دهند؟ معمولا چه برنامه هایی دارند؟ و مهم تر از همه چگونه زندگی می نمایند؟ خوب در این پست قصد دارم به داخل خانه یکی از مشهورترین و البته برترین بازیگران زن جهان رفته و با سبک زندگی اش بیشتر آشنا شویم.

خانه ویلایی تازه ناتالی پورتمن با طراحی فوق العاده جالب

دانستن درباره نحوه و سبک زندگی افراد مشهور اصلا چیز بدی نیست، این کار ما افراد عادی را قادر می سازد حتی از راه دور هم که شده گردشی مجازی در جهانی لاکچری و باشکوه افراد مشهور داشته باشیم. فکر می کنم همه خوانندگان عزیز سایت اتاق با ناتالی پورتمن آشنا باشند، شخصیتی فوق العاده هنرمند در جهانی بازیگری که برنده جایزه اسکار هم شده است. اما بپردازیم به محل اقامت او که به تازگی خریداری شده، خانه ای ویلایی با مساحت 360 متر نزدیک اقیانوس آرام که شامل 4 اتاق خواب، 5 حمام و یک آشپزخانه فوق العاده شیک و جالب می گردد. این پست مکان مناسبی برای ایده گیری است پس توصیه می کنم با دقت بیشتری عکس ها را آنالیز کنید.

عکس اول نمای پشت خانه را نشان می دهد که جزیئات زیادی در آن وجود دارد. استخر شنا در کنار محیطی تماما چمن کاری شده با چشم انداز ای بی نظیر از اقیانوس آرام، فضایی را ایجاد می نماید که هر خانواده ای از بودن در آن احساس شادی خواهد نمود. عکس پایین فضای داخلی خانه را نشان می دهد، که بازهم تمرکز اصلی اش بروی چشم انداز زیبا اقیانوس آرام است. البته عناصر قرار گرفته در داخل خانه مانند میز جلو مبلی چوبی هم جلب توجه می نمایند.

اما بازیگران مطرح جهان همواره احترام و جایگاه خاصی برای مطالعه و همینطور ادبیات قائلند. در کنار اتاق نشیمن، محیطی فقط برای مطالعه در نظر گرفته شده که تمام جایگاه های قرار گرفته در آن تک نفره و راحتی هستند. حقیقتا مطالعه در چنین فضایی آن هم با نمای فوق العاده از اقیانوس آرام وصف نشدنی است. طراح با این کار برترین استفاده را از نمای بی نظیر خانه گرفته است.

همانطور که حتما تا الان متوجه شده اید، طراحی داخلی خانه پلانی باز و آزاد داشته و تمامی فضاها به هم متصل هستند، فضای تقریبا زیاد خانه به طراح اجازه داده فضاهای مختلفی برای نشستن و لذت بردن طراحی کند. یکی از این فضاها میز ناهارخوری است که با یک فرش مربعی و همینطور چراغ آویز عظیم درست بالای میز تزیین شده است.

در ماه های سرد سال، که البته کنار ساحل اقیانوس آرام خیلی کم است، این امکان برای مالکین وجود دارد که کل فضای اطراف خانه را ببندند. برای این کار پنجره های شیشه ای اتوماتیک به سمت پایین کشیده شده و فضای داخل خانه را کاملا گرم نگه می دارند.

شاید بدانید که ناتالی پورتمن در دانشگاه هاروارد تحصیل نموده است، در نتیجه چنین شخصیتی احتیاج به فضای اختصاصی برای کتاب های محبوبش خواهد داشت، اتاق زیر دقیقا برای چنین هدفی طراحی شده. این مکان یک نمونه عالی از دکوراسیونی ایده آل برای عاشقان کتاب است.

وقتی خانه ای با چنین چشم انداز ای داشته باشید، حتما می خواهید از هر اتاقی در خانه قادر باشید از این چشم انداز نهایت استفاده را ببرید. اتاق خواب مطمئن یکی از مکان هایی است که می تواند از این چشم انداز حسابی بهره ببرد.

×

خوانندگان این نوشته مطالب زیر را هم خوانده اند:

دکوراسیون منزل کامرون دیاز بازیگر هالیوود

دکوراسیون منزل جنیفر لارنس بازیگر فیلمهای hunger games

دکوراسیون منزل پل ویسلی بازیگر سریال خاطرات یک خون آشام

دکوراسیون منزل ریحانا با قیمت 14 میلیون دلار

فضای خارج بخش مهمی از خانه های ویلایی را تشکیل می دهد. تقریبا پای ثابت چنین فضاهایی کباب پز و باربی کیو است. وجود فضایی برای پخت و پز و میل کردن غذا در فضای بیرون و نزدیک طبیعت بسیار لذت بخش است. در ادامه سایر قسمت های شیک فضای بیرونی این خانه زیبا را مشاهده می فرمایید.

منبع: اتاق
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 1099

به "خانه ویلایی تازه ناتالی پورتمن با طراحی فوق العاده جالب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانه ویلایی تازه ناتالی پورتمن با طراحی فوق العاده جالب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید