(جدول) قیمت آپارتمان های نقلی در نقاط مختلف تهران

به گزارش بازی های فکری، میانگین قیمت هر متر مربع آپارتمان معامله شده در تهران طی فروردین ماه حدود 15 میلیون و 600 هزار تومان است که بر این اساس خرید یک واحد آپارتمان 60 مترمربعی در این محدوده قیمتی حدود 900 میلیون تومان تمام می گردد. این در حالی است که بودجه خانه اولی های حاضر در بازار مسکن به مراتب از این رقم پایین تر است؛ بنابراین خانه اولی ها این روز ها ناگزیر هستند نسبت به خرید آپارتمان هایی اقدام نمایند که قصد سکونت در آن ها را ندارند؛ به این معنا که یا از متراژ مطلوب آن ها کوچک تر است یا در محله های هدف آن ها واقع نشده یا اینکه نیازمند بازسازی اساسی است که فعلا نقدینگی کافی برای آن در اختیار ندارند.

(جدول) قیمت آپارتمان های نقلی در نقاط مختلف تهران

جهت دریافت خدمات آلاچیق در حیاط با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش دنیای اقتصاد، واسطه های ملکی می گویند بودجه خانه اولی ها با احتساب وام اغلب به زحمت به 500 تا 600 میلیون تومان می رسد و در نتیجه آن ها ناگزیر هستند روی متراژ 40 تا 60 مترمربع با سن بنای نسبتا بالا برای یافتن آپارتمان مناسب بودجه خود تمرکز نمایند.

یکی از مناطقی که این روز ها فایل مناسب خانه اولی ها در آن قابل جست و جو است، خیابان پیروزی و زیرمحله های این محور است. افزون بر این محله های ارزان قیمت منطقه هفت همچون خواجه نظام، نامجو و سبلان و نیز محله های واقع در مناطق 9 و 10 نیز املاک با این محدوده قیمت فروش را عرضه نموده اند.

منبع: فرارو
انتشار: 27 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 306

به "(جدول) قیمت آپارتمان های نقلی در نقاط مختلف تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(جدول) قیمت آپارتمان های نقلی در نقاط مختلف تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید