جدول خاموشی های احتمالی هفته جاری تهران منتشر شد

به گزارش بازی های فکری، شرکت توزیع نیروی برق تهران عظیم، جدول تازه خاموشی های احتمالی برق مرکز از تاریخ 19 لغایت 24 تیرماه جاری را منتشر کرد.

جدول خاموشی های احتمالی هفته جاری تهران منتشر شد

به گزارش گروه مالی خبرنگاران به نقل از وزارت نیرو، شرکت توزیع نیروی برق تهران عظیم در اطلاعیه ای، جدول نو خاموشی های احتمالی برق مرکز از تاریخ 19 لغایت 24 تیرماه را منتشر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: به اطلاع هموطنان گرامی ساکن مرکز می رساند پیرو اعلام قبلی روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تهران عظیم مبنی بر بروز بعضی مسائل فنی در شبکه انتقال (موضوع اطلاعیه شرکت برق منطقه ای تهران) و وقوع محدودیت هایی در توزیع انرژی به ویژه در منطقه ها شرق و شمال شرق مرکز، گروه های تعمیراتی و برطرف عیب شرکت برق منطقه ای تهران، همچنان بدون وقفه در حال کوشش برای رقع مشکل و بازگرداندن شبکه به حالت عادی هستند.

با توجه به گرمای هوا و افزایش کم سابقه مصرف برق در کشور، متخصصان شرکت توزیع نیروی برق تهران عظیم هم به صورت 24 ساعته در کوششند تا پایداری شبکه برق تهران عظیم را حفظ نموده و مانع از بروز کوچک ترین وقفه ای در ارائه خدمات به هموطنان شوند. به همین دلیل جدول زمان بندی خاموشی های (احتمالی) مرکز منتشر شده و در دسترس مشترکان تهرانی قرار گرفته است.

شرکت توزیع برق تهران با عذرخواهی بابت مسائل پیش آمده، با توجه به شرایط آب و هوایی و گرمای هوا، از مشترکان تقاضا کرد همانند روز های گذشته با حداکثر صرفه جویی ممکن به ویژه خودداری از استفاده همزمان از وسایل برقی پرمصرف، این شرکت را در تداوم ارائه خدمات در شرایط فعلی کمک نمایند.

برای مشاهده جدول زمان بندی خاموشی های احتمالی مرکز اینجا کلیک کنید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 مرداد 1400 بروزرسانی: 12 مرداد 1400 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 1066

به "جدول خاموشی های احتمالی هفته جاری تهران منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدول خاموشی های احتمالی هفته جاری تهران منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید