تور ارزان ویتنام: توافق چین و ویتنام برای از سرگیری پرواز ها

به گزارش بازی های فکری، به گزارش رویترز با اعلام وزارت ترابری ویتنام پرواز ها از مبدا و به مقصد چین با توافق بین دو کشور به زودی از سر گرفته خواهد شد و تعداد و برنامه زمان بندی این پروازها همچنان در حال آنالیز است.

تور ارزان ویتنام: توافق چین و ویتنام برای از سرگیری پرواز ها

سفر به دل زیباترین منطقه آسیا را با تور ارزان ویتنام تجربه کنید و از شهرهای هوشی مین و هانوی ویتنام دیدن کنید.

با شناسایی اولین موارد ابتلا به ویروس کرونا در ویتنام این کشور صدور ویزا و تمامی پرواز ها با کشور چین را لغو نموده بود و تعلیق صدور ویزا همچنان برای شهروندان چینی پابرجا است. با همه تمهیدات به عمل آمده از سوی ویتنام این کشور با تنها 372 مبتلا و آمار صفر فوتی ها، در سه ماه گذشته مورد جدیدی از ابتلا به این بیماری را ثبت ننموده است و این آمار این اجازه را به ویتنام می دهد تا فعالیت های مالی خود را هرچه سریع تر از سر گیرد.

چین بزرگترین شریک تجاری ویتنام است و در سال گذشته یک سوم از آمار 18 میلیونی گردشکران خارجی ویتنام را چینی ها تشکیل می دادند و می توان آن را یکی از منابع مهم عایدیی در زمینه گردشگری ویتنام دانست. در همین حین گردشگری داخلی ویتنام که نیمی از عایدی حاصل از گردشگری این کشور را تشکیل می داد در دوران غیاب مسافران خارجی به اوج خود رسید.

برای رزرو بلیط هواپیما چین به سایت خبرنگاران مراجعه کنید.

لازم به ذکر است در زمان غیاب گردشگران چینی، تنها متخصصین و کارگران با رعایت قانون قرنطینه اجباری اجازه ورود به این کشور را داشتند.

منبع: علی بابا
انتشار: 7 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 1350

به "تور ارزان ویتنام: توافق چین و ویتنام برای از سرگیری پرواز ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان ویتنام: توافق چین و ویتنام برای از سرگیری پرواز ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید