تمرین حمله به روسیه و بلاروس از سوی هواپیماهای ناتو

به گزارش بازی های فکری، معاون اول رئیس ستاد کل نیروهای مسلح بلاروس از پرواز هواپیماهای جنگی ناتو و تمرین حمله هوایی به روسیه و بلاروس اطلاع داد.

تمرین حمله به روسیه و بلاروس از سوی هواپیماهای ناتو

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، معاون اول رئیس ستاد کل نیروهای مسلح بلاروس یکشنبه گفت، نیروهای هوایی ناتو به احتمال زیاد در طول پروازهای نمایشی خود در منطقه حمله به بلاروس و روسیه را تمرین می نمایند.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک سرلشکر ایگور کورول معاون اول رئیس ستاد کل نیروهای مسلح بلاروس گفت: متاسفانه ، پروازهای نمایشی بمب افکن های راهبردی ناتو ، به ویژه پروازهای ایالات متحده ، بیشتر شده است. در امسال ، 9 پرواز از این دست در سرزمین های مجاور صورت گرفته است و با احتمال زیاد می توان گفت که آن ها حمله به بلاروس و روسیه را تمرین می نمایند.

ارتش بلاروس اعلام نموده که بیش از 30 پرواز از هواپیمای شناسایی ناتو، از جمله هواپیماهای بدون سرنشین را در روزهای گذشته ثبت نموده است.

آمریکا و متحدان این کشور با پرواز در مرزهای روسیه سعی در جمع آوری اطلاعات از تحرکات نظامی روسیه دارند که بارها با پاسخ به موقع ناوگان هوایی روسیه روبرو شده اند. هواپیماهای ناتو از اواخر سال 2020 پروازهای شناسایی خود را نزدیک مرز روسیه تشدید نموده اند. مسکو هشدار داده که چنین پروازهایی خطر تشدید تنش را به همراه دارد.

رسانه ها در همین رابطه در روزهای گذشته از تقابل یک فروند جنگنده سوخو-27 روسیه با سه فروند جت نیروی هوایی فرانسه بر فراز دریای سیاه خبر دادند. وزارت دفاع روسیه گفت که یک فروند سوخو-27 نیروی هوایی این کشور در مرزهای جنوبی با سه فروند هواپیمای نظامی فرانسوی برخورد کرد.

وزارت دفاع روسیه نوع هواپیماهای نیروی هوایی فرانسه را دو فروند میراژ-2000 و یک فروند تانکر سی-135 ذکر کرد و اضافه کرد خلبان جنگنده روسی با رهگیری پیروز بر فراز دریای سیاه این هواپیما را تا خروج از نزدیک قلمروی هوایی روسیه همراهی کرد.

در ماموریتی دیگر یک جنگنده روسیه، چهار فروند هواپیمای کشورهای عضو ناتو را نزدیک های مرزهای این کشور رهگیری کردند. در این ماموریت یک فروند جنگنده میگ -31 سه شنبه گذشته یک فروند هواپیمای نیروی هوایی نروژ را بر فراز دریای بارنتس رهگیری کرد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 17 خرداد 1400 بروزرسانی: 17 خرداد 1400 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 965

به "تمرین حمله به روسیه و بلاروس از سوی هواپیماهای ناتو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمرین حمله به روسیه و بلاروس از سوی هواپیماهای ناتو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید