تشخیص ساعت اصل از فیک

به گزارش بازی های فکری، این روزها وفور ساعت های فیک و تقلبی در بازار ایران غوغا می کند! بر اساس آمارهای دنیای ساعت مچی فیک پس از منسوجات (پارچه) دومین کالای تقلبی تولیدی دنیا محسوب می شود. برخی از تولید کنندگان، ساعت مچی های تقلبی را از نظر ظاهری دقیقاً مشابه محصولات اورجینال می سازند. به همین دلیل، امروزه نحوه تشخیص ساعت ساعت اصل از فیک بسیار مشکل است.

تشخیص ساعت اصل از فیک

اگر تشخیص ساعت فیک از اصل برای شما نیز به یک دغدغه مهم تبدیل شده است، این مقاله مخصوص شماست. در این مطلب کاربردی قصد داریم تفاوت های ساعت های اصل و فیک را بیان کنیم. به شما قول می دهیم که پس از مطالعه این مطلب به راحتی می توانید یک ساعت اورجینال را از محصولات تقلبی تشخیص داده و خریدی مطمئن را تجربه کنید.

توجه به تفاوت های ظاهری؛ اولین راه برای تشخیص ساعت اصل از تقلبی

ساعت مچی های اصل با ظرافت و دقت خاصی طراحی و تولید می شوند. با دقیق شدن روی ظاهر محصولات تا حدودی می توان به اصل یا تقلبی بودن آن ها پی برد. به عنوان مثال، در هنگام خرید ساعت اصل به قاب و صفحه ساعت دقت کنید. در ساعت های اورجینال فاصله ایندکس های ساعت دقیقاً با هم برابر است؛ در حالی که معمولاً در محصولات تقلبی فاصله اعداد با هم مساوی نیستند. در بررسی ظاهر ساعت تقلبی به موارد زیر توجه کنید:

  • صدای بلند تیک تاک در ساعت های تقلبی
  • کج بودن اعداد یا نوشته های روی ساعت
  • چفت نشدن بند روی صفحه ساعت
  • متریال بی کیفیت

بررسی کیفیت متریال به کار رفته در انواع ساعت مچی شما را در تشخیص ساعت اصل از فیک یاری می کند. برندهای معتبر ساعت های بند چرمی خود را با چرم اصل تولید می کنند؛ بنابراین اگر بند ساعت چرم مصنوعی و بی کیفیت بود به احتمال فراوان آن ساعت تقلبی است.

چک کردن رفرنس ساعت از طریق اینترنت؛ روشی مطمئن برای بررسی اصالت محصول

ساعت های اورجینال معمولاً یک کد رفرنس دارند که در پشت ساعت درج می شود. البته در برخی از ساعت ها این کد روی لیبل محصول نوشته شده و در جعبه قرار می گیرد. با سرچ کردن این کد در اینترنت و سایت اصلی برند ساعتتان می توانید از اصالت محصول اطمینان پیدا کنید. توجه کنید که پس از خرید ساعت کلاسیک یا اسپرت و وارد کردن کد آن در نت باید محصول خریداری شده به شما نمایش داده شود.

با بررسی امکانات ساعت مچی از اصالت آن اطمینان حاصل کنید

یکی دیگر از راه های تشخیص ساعت اصل از فیک، بررسی ویژگی ها و امکانات ساعتی است که قصد خرید آن را دارید. پیشنهاد می کنیم که قبل از خرید، امکانات ساعت مد نظرتان را در اینترنت بررسی کنید. مثلاً ساعت های G-shock امکاناتی مانند کرنوگراف یا زمان سنج دارند. نکته مهم اینجاست که این امکانات نباید جنبه تزئینی داشته باشند و باید حتماً به درستی عمل کنند؛ بنابراین اگر امکانات ساعت مچی مدنظر شما کار نمی کنند و فقط تزئینی هستند، آن ساعت فیک و تقلبی خواهد بود.

همچنین باید به نحوه عملکرد قطعات مختلف ساعت نیز دقت کنید. برای مثال ممکن است در ساعت های تقلبی عقربه ها به درستی حرکت نکنند؛ اما در یک ساعت مچی زنانه یا مردان اصل همه قطعات با بالاترین دقت و برترین عملکرد کار خواهند کرد.

قیمت ساعت مچی؛ راهی آسان برای تشخیص ساعت فیک از اصل

با اینکه روش بررسی قیمت محصول روش خیلی مطمئنی نیست، اما هنوز هم یکی از شیوه های کاربردی برای تشخیص ساعت فیک از اصل محسوب می شود. پیش از خرید محصول، قیمت آن را از فروشگاه های مختلف استعلام بگیرید. اگر فروشگاهی یک ساعت مچی خاص را با قیمتی بسیار پایین تر از نرخ اصلی می فروشد، بهتر است به اصالت آن ساعت شک کنید! البته برخی از فروشگاه های معتبر گاهی محصولات اورجینال خود را با ارائه تخفیف های ویژه به فروش می رسانند که این موضوع نباید با تقلبی بودن ساعت اشتباه گرفته شود.

گارانتی بین المللی؛ مهم ترین راه برای تشخیص ساعت اورجینال از تقلبی

مهم ترین راهی که برای تشخیص ساعت های اصل از فیک پیشنهاد می کنیم، بررسی گارانتی بین المللی ساعت است. کلیه برندهای معتبر ساعت های اصیل خود را با کارت گارانتی شرکت وارد کننده عرضه می کنند. هنگام خرید ساعت مچی اصل حتماً دقت کنید که کارت گارانتی شرکت وارد کننده ساعت به شما تحویل داده شود. برخی از کمپانی های مطرح نیز همه محصولاتشان را با ارائه کارت گارانتی بین المللی به فروش می رسانند. با در دست داشتن این کارت در هر کجای جهان می توانید به کنندگی های آن برند مراجعه کرده و از خدمات آن بهره مند شوید.

خرید ساعت مچی از فروشگاه های معتبر و خوش نام

واقعیت این است که تشخیص برخی از ساعت های فیک از اصل آن ها بسیار مشکل است. بهتر است این کار از طریق یک متخصص حرفه ای انجام شود. به همین دلیل، پیشنهاد می کنیم که خرید خود را از فروشگاه های معتبر و با سابقه انجام دهید. با این کار خیالتان بابت اصالت کالا راحت خواهد بود. اکنون سؤال مهم این است که برترین فروشگاه برای خرید ساعت های اورجینال و با کیفیت در ایران کدام است؟

با خرید ساعت از فروشگاه معتبر واچ مارکت خیال خود را بابت اصالت کالا راحت کنید

در این مقاله کاربردی و مجذوب کننده، برترین راه های تشخیص ساعت اصل از فیک را در کنار یکدیگر بررسی کردیم. با توجه به نکات گفته شده در این مقاله، می توانید تا حد فراوانی از اینکه سرتان کلاه برود جلوگیری کنید! اما پیشنهاد ما این است که از همان ابتدا ساعت مد نظر خود را از فروشگاهی معتبر مانند واچ مارکت بخرید تا خیالتان بابت اصالت کالا کاملاً راحت باشد.

برای مشاهده انواع ساعت اصل از برترین برندهای جهان، کافی است وارد سایت واچ مارکت به نشانی watchmarket.shop شوید تا خریدی راحت و مطمئن را تجربه کنید. واچ مارکت همه ساعت های خود را با ارائه گارانتی و ضمانت اصالت به فروش می رساند. تحویل فوری محصولات نیز یکی دیگر از مزیت های خرید از این مجموعه معتبر و خوش نام است. برای دریافت مشاوره رایگان درباره خرید انواع ساعت اورجینال با شماره تلفن 02177425285 تماس بگیرید و با کارشناسان واچ مارکت گفت و گو کنید.

منبع: فرارو
انتشار: 5 مرداد 1401 بروزرسانی: 5 مرداد 1401 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 1428

به "تشخیص ساعت اصل از فیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشخیص ساعت اصل از فیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید