برقراری بیمه بیکاری برای سیل زدگان

به گزارش بازی های فکری، کارگران بیمه شده در مناطق سیل زده که بنگاه اقتصادی آن ها دچار مشکل شده بدون در نظر دریافت سابقه 6 ماهه حق بیمه تحت پوشش مقرری بیمه بیکاری قرار می گیرند.

برقراری بیمه بیکاری برای سیل زدگان

به گزارش گروه اقتصادی خبرنگاران، کریم یاوری مشاور و بازرس ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به منظور پیگیری دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مبنی بر بررسی و رسیدگی به شرایط هموطنان آسیب دیده از سیل از شهر سیل زده وحدتیه در استان بوشهر بازید کرد.

کریم یاوری امروز در سفر به استان بوشهر ضمن بازدید و بررسی آخرین شرایط مناطق سیل زده استان گفت: بر حسب دستور وزیر، از مناطق سیل زده شهرستان دشتستان بازدید و نیاز های اولیه و مورد نیاز مردم آسیب دیده با همکاری مسوولان و ستاد بحران استان به طرق مختلف به ویژه یاری های مردمی تامین خواهد شد.

وی اضافه کرد: مطابق با دستور وزیر تمام معاونان، سازمان ها، صندوق ها، بانک ها و شرکت های زیر مجموعه مکلف هستند در کنار یاری های نوع محبت آمیز به هموطنان در مناطق سیل زده نسبت به تامین نیاز های اولیه آن ها با اولویت اقدام کنند.

یاوری ادامه داد: وظیفه انسانی و اسلامی هر فردی ایجاب می کند که در این ایام به ویژه شرایط سخت اقتصادی و کرونایی با تمام توان به هموطنان آسیب دیده یاری کند.

بازرس ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: بارش شدید باران در نقاط مختلف استان بوشهر موجب سیل، آب گرفتگی و انسداد راستا ها و محور های مواصلاتی در برخی نقاط ازجمله وحدتیه و سعدآباد در دشتستان و بروز مسائل متعدد برای ساکنین این مناطق شد.

بخش های مسکونی آسیب هایی از جمله آب گرفتگی را داشتند و به تاسیسات برق، راه ها و مبلمان شهری خسارت هایی وارد شده است.

یاوری در انتها تاکید کرد: جامعه کار و تولید، کارگران، کارفرمایان، تعاونگران و دیگر فعالان این حوزه در این گونه حوادث باید با اشتیاق و انگیزه به یاری هموطنان آسیب دیده بشتابند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 دی 1399 بروزرسانی: 16 دی 1399 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 689

به "برقراری بیمه بیکاری برای سیل زدگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برقراری بیمه بیکاری برای سیل زدگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید