بایدن: تعداد قربانیان آمریکایی کرونا از تعداد تلفات ما در جنگ های جهانی اول و دوم و ویتنام بیشتر است

به گزارش بازی های فکری، رئیس جمهور آمریکا با اشاره به فوت بیش از 527 هزار نفر از مردم آمریکا به دلیل ابتلا به ویروس کرونا گفت که این تعداد از مجموع آمریکایی هایی که در جنگ های جهانی اول و دوم، جنگ ویتنام و یازده سپتامبر کشته شدند، بیشتر است.

بایدن: تعداد قربانیان آمریکایی کرونا از تعداد تلفات ما در جنگ های جهانی اول و دوم و ویتنام بیشتر است

سفر به دل زیباترین منطقه آسیا را با تور ویتنام تجربه کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی خود در کاخ سفید اعلام نمود که تعداد قربانیان آمریکایی ویروس کرونا از مجموع آمریکایی هایی کشته شده در جنگ های جهانی اول و دوم، جنگ ویتنام و یازده سپتامبر بیشتر است.

وی که این اظهارات را در یک سخنرانی به مناسبت سالگرد تعطیل شدن کسب و کارهای این کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا عنوان می کرد، اضافه نمود: تا به امروز بیش از 527 هزار نفر از مردم آمریکا بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند.

بایدن با اشاره به دستور دولت آمریکا برای همکاری شرکت جاسون اند جانسون با شرکت مرک برای افزایش ظرفیت فراوری واکسن های جدید گفت: دولت 100 میلیون دُز از واکسن شرکت جاسون اند جانسون را خریداری نموده است.

رئیس جمهور آمریکا در ادامه از حملات ننژادپرستانه به آمریکایی های آسیایی تبار در جریان شیوع ویروس کرونا انتقاد کرد گفت: برادران آمریکایی آسیایی تبار ما با وجود اینکه در خط مقدم مقابله با همه گیری ویروس کرونا هستند، در معرض حملات نژادپرستانه قرار دارند که این باید متوقف گردد.

وی با بیان اینکه ایالات متحده تا انتها ماه مه برای همه بزرگسالان این کشور به میزان کافی واکسن کرونا وجود خواهد داشت، توضیح داد: مرکز کنترل و جلوگیری از بیماری های آمریکا در تازه ترین آمار خود اعلام نموده است که تا به امروز حدود 10 درصد از جمعیت این کشور به طور کامل واکسینه شده و حدود 19 درصد حداقل یک دُز واکسن دریافت نموده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 31 فروردین 1400 بروزرسانی: 31 فروردین 1400 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 891

به "بایدن: تعداد قربانیان آمریکایی کرونا از تعداد تلفات ما در جنگ های جهانی اول و دوم و ویتنام بیشتر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بایدن: تعداد قربانیان آمریکایی کرونا از تعداد تلفات ما در جنگ های جهانی اول و دوم و ویتنام بیشتر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید