افاضلی: الهامی تحت فشار است و به او خرده نمی گیرم، باید فاصله بردهای خود را کمتر کنیم

به گزارش بازی های فکری، هومن افاضلی، سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم اعتقاد دارد اظهارنظر همتایش در تیم تراکتور تبریز، ناشی از فشارهای وارده بر او بوده است.

افاضلی: الهامی تحت فشار است و به او خرده نمی گیرم، باید فاصله بردهای خود را کمتر کنیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، هومن افاضلی پس از فزونی یک بر صفر تیم فوتبال پارس جنوبی جم مقابل تراکتور تبریز گفت: از مسئول چمن استادیوم تختی جم تشکر می کنم. در اینجا مراسمی برگزار گردید که چمن ما را خیلی خراب کرد، اما مسئولان زحمت کشیدند و زمین را به مسابقه رساندند. در این مسابقه به طرفداران امیدوار بودیم. فوتبال بدون آنها ارزشی ندارد، اما شرایط حضورشان در استادیوم برقرار نشد و متأسفیم نتوانستیم این پیروزی را با طرفداران جشن بگیریم. امیدوارم مسائل حل گردد تا با طرفداران بازی کنیم.

وی در واکنش به اظهارنظر ساکت الهامی که گفت تیمش این مسابقه را غیرفوتبالی باخت، اعلام کرد: تراکتور یکی از بهترین تیم های لیگ برتر است و من با بسیاری از بازیکنان این تیم در تیم امید و تیم ملی کار کردم. آنها بازیکنان بسیار باکیفیتی هستند و مربی جوان و خوبی دارند. هر کسی که شکست می خورد، ناراحت می گردد و کسی که می برد، خشنود است. ما امروز پیروز شدیم و تراکتور پیروز نشد امتیازی بگیرد.

فشار روی الهامی زیاد است و من به او خُرده نمی گیرم، چون تحت فشار است.، سرمربی پارس جنوبی ضمن بیان این جمله اظهار داشت: شاید اگر من هم ببازم، از بسیاری از مسائل گلایه مند باشم. از تیم داوری تشکر می کنم که منصفانه قضاوت کرد. مانند هر تیم دیگری شاید من هم فکر کنم بهتر بود سوت های دیگری زده می شد. به خصوص در اواخر دو نیمه که موقعیت های خوبی داشتیم، اما داور سوت انتها بازی را زد. ما به تصمیمات داوران احترام می گذاریم و برای تیم بزرگ تراکتور، آرزوی پیروزیت می کنم.

افاضلی درباره حاشیه های نشست خبری خودش گفت: من حاشیه ای ندیدم. یعنی اصلاً کسی را ندیدم و نکته مهمی نبود.

وی با بیان اینکه تیمش هفته گذشته هم مشابه ملاقات مقابل تراکتور بازی کرد، اما نتوانست از فرصت هایش استفاده کند، توضیح داد: در این مسابقه چند موقعیت گلزنی داشتیم و تراکتور هم یک فرصت گلزنی داشت، اما امروز توپ ما گل شد که در ملاقات قبلی، این اتفاق رخ نداد. کوشش می کنیم بازی به بازی نمایش بهتری ارائه کنیم. بازیکنانم با تمام وجود بازی می نمایند و اگر کسی در این جمع نباشد، ضرر می نماید. این سبک بازی ادامه پیدا می نماید و بچه ها با تمام وجود کوشش می نمایند.

سرمربیتیم فوتبال پارس جنوبی با اشاره به عملکرد این تیم در نیم فصل اول مسابقات گفت: در نیم فصل اول تنها یک پیروزی و 11 امتیاز کسب کردیم. کوشش می کنیم فاصله بردهای خود را کمتر کنیم و در نیم فصل دوم، تعداد پیروزی های ما باید بیشتر باشد. امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 169

به "افاضلی: الهامی تحت فشار است و به او خرده نمی گیرم، باید فاصله بردهای خود را کمتر کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افاضلی: الهامی تحت فشار است و به او خرده نمی گیرم، باید فاصله بردهای خود را کمتر کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید