آدولف هیتلر به مجلس نامیبیا راه یافت!

به گزارش بازی های فکری، آدولف هیتلر اونونا که در انتخابات مجلس نامیبیا برنده شده است می گوید هیچ علاقه ای به جهانگشایی مانند رهبر آلمان ندارد.

آدولف هیتلر به مجلس نامیبیا راه یافت!

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران، سیاستمدار محلی نامیبیا که همنام هیتلر، رهبر آلمان نازی است، در انتخابات این کشور برنده شد و به مجلس راه یافت. آدولف هیتلر اونونا که اکنون با رای 85 درصدی در این مستعمره سابق آلمان وارد مجلس شده است می گوید هیچ برنامه ای برای کشورگشایی مانند هیتلر ندارد.

اونونا که از حزب SWAPO (حزبی که از 1990 و زمان استقلال نامیبیا از آپارتاید آفریقای جنوبی در این کشور فعال است) در انتخابات نامیبیا شرکت نموده به نشریه بیلد گفت که هرگز از ایدئولوژی و تفکرات هیتلر آلمان تبعیت نمی کند. اونونا در این انتخابات با بدست آوردن 1196 رای بر رقیب محلی اش که تنها 213 رای کسب کرد پیروز شد.

اونونا که اکنون به دلیل همنام بودن با آدولف هیتلر به چهره ای سرشناس در سراسر دنیا تبدیل شده درباره نامش گفت: پدرم بدون آنکه هیتلر را بشناسد و یا بداند او دنبال چه بود نام هیتلر را برایم انتخاب کرد. وقتی بچه بودم همه چیز عادی بود، اما وقتی بزرگتر شدم متوجه شدم که این مرد (هیتلر) قصد حکومت بر تمام دنیا را داشت.

این سیاستمدار آفریقایی اضافه نمود: زنم مرا با نام هیتلر صدا می کرد، مرا با نام آدولف اونونا می شناختند و دیگر برای تغییر نام رسمی ام دیر شده بود. نام من به معنای این نیست که من به دنیال حکومت در اوشانا (محلی که اونونا پیروز انتخابات شده است) هستم. من به دنیال دنیاگشایی نیستم.

لازم به ذکر است؛ نامیبیا از سال 1884 مستعمره آلمان بود و با از میان رفتن امپراتوری آلمان با نام آلمان جنوب غربی آفریقا شناخته می گردد. هنوز در بعضی خیابان های این کشور آفریقایی نام های آلمانی دیده می گردد و حتی در بعضی شهر ها و روستا ها مردم به زبان آلمانی صحبت می نمایند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 19 دی 1399 بروزرسانی: 19 دی 1399 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 696

به "آدولف هیتلر به مجلس نامیبیا راه یافت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آدولف هیتلر به مجلس نامیبیا راه یافت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید