بازسازی خانه: آخرین شرایط منطقه ها زلزله زده اندیکا؛ بازسازی 18 روستا شروع شد

به گزارش بازی های فکری، مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان گفت: کار بازسازی حدود 18 روستا در اندیکا شروع شده است.

بازسازی خانه: آخرین شرایط منطقه ها زلزله زده اندیکا؛ بازسازی 18 روستا شروع شد

جهت دریافت خدمات بازسازی خانه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگاران، حسین جنتی مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان با بیان اینکه کار بازسازی حدود 18 روستا در اندیکا شروع شده است،گفت: امیدواریم در روستاهایی که قرار است به یاری سازه های سبک، خانه احداث گردد ظرف یک ماه آینده کار بازسازی به اتمام برسد.

جنتی در مورد آخرین شرایط بازسازی منطقه ها زلزله زده اندیکا اظهار کرد: در حال حاضر آواربرداری تعداد زیادی از روستاهای اندیکا به اتمام رسیده است و در بعضی از روستاها نیز فرایند آواربرداری رو به سرانجام است.

وی اضافه نمود: مصالح مورد احتیاج بازسازی خانه ها و بعلاوه اسکلت های پیش ساخته و سازه های سبک به منطقه حمل شده است تا بتوانیم فرایند بازسازی را با سرعت اجرایی کنیم.

مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان گفت: بعلاوه یک دستگاه فراوری ماسه در منطقه شیمبار مستقر شده است تا ماسه به راحتی فراوری و به منطقه حمل گردد.

جنتی ادامه داد: عملیات بازسازی در حدود 10 روستا به وسیله بنیاد مسکن خوزستان شروع شده و بعلاوه بنیاد مسکن لرستان نیز به عنوان ستاد مشخص، کار بازسازی را در حدود 8 روستا شروع نموده است.

وی اضافه نمود: کار بازسازی حدود 18 روستا در اندیکا شروع شده است و امیدواریم در روستاهایی که قرار است به یاری سازه های سبک، خانه ها احداث شوند ظرف یک ماه آینده کار بازسازی به اتمام برسد.

جنتی اعلام کرد: در روستاهای دور دست که امکان انتقال مصالح به آن منطقه ها وجود ندارد، قرار است از این سازه های سبک برای ساخت منازل مسکونی مردم استفاده گردد.

مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان در مورد جاده دسترسی روستای سرشط اعلام کرد: براساس تفاهم صورت گرفته قرار است بنیاد مسکن نسبت به ساخت این جاده اقدام کند. ماشین آلات مورداحتیاج در منطقه مستقر شده است و تا چند روز آینده کار ساخت جاده شروع می گردد.

منبع: ایسنا

ب

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 7 آذر 1400 بروزرسانی: 7 آذر 1400 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 1199

به "بازسازی خانه: آخرین شرایط منطقه ها زلزله زده اندیکا؛ بازسازی 18 روستا شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی خانه: آخرین شرایط منطقه ها زلزله زده اندیکا؛ بازسازی 18 روستا شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید