کدام مشمولان سهام عدالت می توانند وام بانکی دریافت نمایند؟

به گزارش بازی های فکری، مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) شرایط توثیق سهام برای دریافت وام را تشریح کرد و گفت: همه مشمولان سهام عدالت می توانند از این سهام به عنوان وثیقه استفاده نمایند.

کدام مشمولان سهام عدالت می توانند وام بانکی دریافت نمایند؟

به گزارش ایسنا، محمد باغستانی با اشاره به رونمایی از فاز اول سامانه توثیق الکترونیک هوشمند ستاره، در خصوص اینکه برای اخذ وام چه اندازه سهام ضروری است، اضافه نمود: این موضوع در اختیار بانک بوده و بستگی به بانک دارد. ممکن است بانک برای ارائه وام 10 میلیون تومانی، 20 میلیون تومان وثیقه بخواهد.

وی در خصوص مشمولان سهام عدالت نیز شرح داد: همه مشمولان سهام عدالت می توانند از این سهام به عنوان وثیقه استفاده نمایند. هم مشمولانی که روش مستقیم را انتخاب نموده و هیچ اندازه از سهام خود را نفروخته بودند، هم مشمولانی که روش مستقیم را انتخاب نموده و بخشی از سهام خود را فروختند و هم مشمولانی که روش غیرمستقیم را انتخاب نموده بودند. در واقع هر فرد به اندازه دارایی خود می تواند برای توثیق سهام اقدام کند.

مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) در ادامه در خصوص انتقال سهام عدالت متوفیان نیز شرح داد: سامانه انتقال سهام عدالت متوفیان تا خاتمه شریورماه راه اندازی شده و وراث این افراد می توانند برای انتقال سهام عدالت اقدام نمایند.

منبع: فرارو
انتشار: 10 مرداد 1401 بروزرسانی: 10 مرداد 1401 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 1433

به "کدام مشمولان سهام عدالت می توانند وام بانکی دریافت نمایند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کدام مشمولان سهام عدالت می توانند وام بانکی دریافت نمایند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید