تور مکزیک: ششمین کشور پربازدید دنیا در فهرست UNWTO

به گزارش بازی های فکری، کشور مکزیک، با صعود در فهرست سازمان گردشگری دنیای (UNWTO)، به اسم ششمین کشور پر بازدید دنیا، شناخته شد.

تور مکزیک: ششمین کشور پربازدید دنیا در فهرست UNWTO

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور مکزیک ارزان هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور مکزیک از مکزیکوسیتی و کانکون دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

انریکو پنا نیتو (Enrique Pena Nieto)، رییس جمهوری کشور مکزیک اظهار داشت که کشور مکزیک، در فهرست سازمان دنیای جهانگردی (UNWTO)، هم اکنون دارای رتبه ششمین کشور پربازدید دنیا است.

کشور مکزیک بر اساس محاسبات سازمان دنیای جهانگردی، از سال 2003 تا به امروز، از رتبه 15ام به رتبه ششم، ارتقا پیدا نموده است که این پیشرفت، نشان از رشد 62 درصدی دارد.

سال گذشته، حدود 39.3 میلیون جهانگرد خارجی از کشور مکزیک بازدید کردند که نسبت به سال گذشته، 12 درصد افزایش داشته است. مکزیک علی رغم یک سال پر چالش در بیشتر منطقه ها کشور، شاهد رشد خوبی بوده است.

سازمان جهانگردی مکزیک می گوید، افزایش تعداد بازدیدکنندگان به دلیل سرمایه گذاری کشور مکزیک در توسعه مقاصد نو و موجود کشور، متنوع کردن محصولات جهانگردی و شراکت با شرکت های هواپیمایی، هتل ها و صنعت جهانگردی، بوده است.

اگرچه سال جاری، هیچ هشداری از جانب وزارت جهانگردی ایالات متحده آمریکا وجود نداشته است، اما کشور مکزیک کماکان در حال کوشش برای تامین امنیت برای مسافرانی است که در کشورشان اقامت دارند. دولت کینتانا رو (Quintana Roo)، ایالتی در جنوب شرقی کشور مکزیک، اخیرا اقدامات دیگری را برای کاهش احتمال وقوع حوادث در مقصد جهانگردی خود اتخاذ نموده است؛ اقداماتی چون نظارت و مراقبت 24 ساعته در ترمینال های دریایی پلایا دل کارمن (Playa del Carmen) و کزومل (Cozumel) و بعلاوه آشکارسازهای فلزات برای موارد مشکوک در مسافران، چمدان ها و بارها.

اخیرا، عظیم ترین مقاصد بین المللی جهانگردی مکزیک، هیچ محدودیتی برای سفر ندارند. هدف مکزیک، رسیدن به 50 میلیون نفر جهانگرد در سال 2021 است.

منبع: کجارو / travelandtourworld.com
انتشار: 29 تیر 1400 بروزرسانی: 29 تیر 1400 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 1038

به "تور مکزیک: ششمین کشور پربازدید دنیا در فهرست UNWTO" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور مکزیک: ششمین کشور پربازدید دنیا در فهرست UNWTO"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید