مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از دوربین مربعی آیفون تا خرید کفش با واقعیت مجازی

به گزارش بازی های فکری، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از دوربین مربعی آیفون تا خرید کفش با واقعیت مجازی

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

شایعات تازه حکایت از آن دارند که به زودی شاهد آیفون های تازه با دوربین های مربعی خواهیم بود. این موضوع برای آیفون هایی صدق می نماید که در امسال میلادی رونمایی خواهند شد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

مشخصات دقیق تازهترین محصول شرکت موتورولا یعنی موتو E6 طی هفته گذشته تا حد زیادی افشا شد اما در مورد شرایط باتری این گوشی اطلاعات چندانی در دست نبود و اکنون این اطلاعات نیز افشا شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت سامسونگ در حال کار روی یک سنسور تصویربرداری تازه برای تلفن های همراه است که وضوح عکاسی با تلفن های همراه را چندین برابر خواهد نمود.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت گوگل در تازهترین به روزرسانی نسخه بتا اندروید Q ایموجی هایی تازه یا به عبارتی دقیق تر 53 ایموجی تازه را رونمایی نموده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گروه تولیدی نایکی با استفاده از تکنولوژی واقعیت مجازی شرایطی را فراهم نموده که کاربران می توانند از راه دور با یاری اپلیکیشن کفشی را انتخاب نمایند که مقدار پای آنان باشد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب
انتشار: 8 دی 1401 بروزرسانی: 8 دی 1401 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 1509

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از دوربین مربعی آیفون تا خرید کفش با واقعیت مجازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از دوربین مربعی آیفون تا خرید کفش با واقعیت مجازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید