مقاله: کتاب های ترسناک و نفرین شده ای که بهتر است هرگز نخوانید

به گزارش بازی های فکری، از کتاب ترسناک و نفرین شده ای برای شما صحبت می کنیم که گفته می گردد قدرت های پلیدی برای زنده کردن مردگان دارد. این کتاب به قوانین جهانی مردگان اشاره دارد و در ابتدا کتاب نکرونومیکون تنها به اسم یک کتاب خیالی در داستان های نویسنده معروف، اچ. پی لاوکرفت، (H.P. Lovecraft) شناخته می شد. اما پس از اینکه داستان های لاوکرفت به محبوبیت زیادی رسید و کتاب های او به زبان های مختلف ترجمه شد. یک ناشر به این فکر افتاد تا نسخه ای کاغذی از کتابی که در داستان های لاوکرفت به آن اشاره شده بود را منتشر کند.

مقاله: کتاب های ترسناک و نفرین شده ای که بهتر است هرگز نخوانید

تاریخ نگارش این دست نوشته ها به اوایل دهه پانزدهم میلادی باز می گردد و این کتاب به اسم یکی از رمزآلودترین کتاب های دنیا شناخته می گردد. گفته می گردد رمزنگاری این کتاب به مقدار ای سخت است که به اسم قله اورست رمزنگاران معروف شده است. دست نوشته های وُینیخ، حدود 240 صفحه دارد و کاملاً به زبان عجیب و غریب و غیرقابل فهمی نوشته شده است. از طرف دیگر در این کتاب با تصاویر ترسناک زیادی هم طرف هستیم.

نکته های ترسناک این کتاب به همین جا ختم نمی گردد و از قرار معلوم کسی که نسخه ای از کتاب جادوی مقدس آبراملین ساحر داشته باشد، گرفتار شیاطین می گردد و اقبال خوش از او روی می گرداند و در نهایت به کام مرگ فرستاده می گردد.

این کتاب که با نام کلاویکولا سالومونیس رِجیس (Clavicula Salomonis Regis)، هم شناخته می گردد، مجموعه ای از وِرد ها و طلسم های شیطانی را دربر دارد. نویسنده های اصلی کتاب کلید کوچکتر سلیمان تا به امروز ناشناس به جای مانده اند و گفته می گردد که تاریخ نگارش این کتاب به قرن هفدم میلادی باز می گردد.

منبع مقاله: کتاب های ترسناک و نفرین شده ای که بهتر است هرگز نخوانید

انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 1136

به "مقاله: کتاب های ترسناک و نفرین شده ای که بهتر است هرگز نخوانید" امتیاز دهید

1 کاربر به "مقاله: کتاب های ترسناک و نفرین شده ای که بهتر است هرگز نخوانید" امتیاز داده است | 3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: کتاب های ترسناک و نفرین شده ای که بهتر است هرگز نخوانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید