(عکس) یک زن قلب زرافه را برای هدیه ولنتاین درآورد!

به گزارش بازی های فکری، کشته شدن یک زرافه به دست یک زن شکارچی در آفریقای جنوبی خشم هواداران حقوق حیوانات را برانگیخت.

(عکس) یک زن قلب زرافه را برای هدیه ولنتاین درآورد!

به گزارش خبرنگاران، این زن 32 ساله که مریلیز وان در مروه نام دارد، ده روز پیش با انتشار عکسی در صفحه فیس بوکش آشکارا بیان کرد که یک زرافه نر را کشته و قلب آن را بیرون آورده تا به شوهرش هدیه بدهد.

این با همرسان کردن تصویر تکان دهنده ای از خودش در حالی که قلب زرافه مرده را در دست دارد، نوشت: تا به حال از خود پرسیده اید که قلب زرافه چه اندازه ای است؟ من الان با هدیه ای که برای روز ولنتاین گرفته ام، روی ابر ها هستم.

شوهر این زن به عنوان کادوی روز عشاق یا ولنتاین، با پرداخت هزار و 500 پوند برای او مجوز شکار در یک پارک حیات وحش در شمال آفریقای جنوبی را گرفته بود. او نیز گفته است که قلب زرافه را به همین مناسبت به شوهرش هدیه می نماید.

گفته می گردد این زن که از سن 5 سالگی به شکار حیوانات وحشی علاقه داشته تا به امروز حدود 500 حیوان از جمله شیر، یوزپلنگ و فیل را شکار نموده و کشته است.

وی در توجیه کشتن بی رحمانه زرافه گفته است از بین بردن این زرافه نر پیر برای حفظ گونه آن مفید بوده است. اما محیط بانان آفریقای جنوبی این ادعا را رد نموده اند.

گروهی از هواداران حقوق حیوانات خواهان محکومیت اقدام این زن شکارچی شده و گروه دیگری نیز با به راه انداختن کارزاری، از فیس بوک خواسته اند تا حساب کاربری این زن را ببندد.

منبع: فرارو
انتشار: 28 فروردین 1400 بروزرسانی: 28 فروردین 1400 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 886

به "(عکس) یک زن قلب زرافه را برای هدیه ولنتاین درآورد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(عکس) یک زن قلب زرافه را برای هدیه ولنتاین درآورد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید