حرکت جوانمردانه ملی پوش اسکواش ایران

به گزارش بازی های فکری، به گزارش خبرنگاران به نقل از سایت رسمی فدراسیون اسکواش، سمیع اله قاصد آبادی که در مسابقات اسکواش رنکینگ بین المللی که در مجموعه ورزشی حیدرنیا تهران برگزار می شود به مصاف علیرضا شاملی دیگر ملی پوش ایران رفت و زمانی که مچ دست شاملی به شدت آسیب دیده بود و او ضربات طرف دست آسیب دیده خود را نمی توانست پاسخ دهد و به سختی قادر به اجرا بود ضربات وارده به حریف را به سمتی هدایت کرد تا مصدومیت این بازیکن افزایش پیدا نکند.

حرکت جوانمردانه ملی پوش اسکواش ایران

شاملی که مجبور بود برای حفظ رنکینگ بین المللی خود تا انتها بازی در زمین بازی حاضر باشد با دست مصدوم خود تا آخرین لحظه بازی کرد.

قاصدآبادی حتی در زمانی از بازی که می توانست با پیروزی 11 بر صفر رنکینگ خود را به بهترین شکل افزایش دهد و به رنکینگ ارزشمند شاملی لطمه وارد کند مقابل چشمان تماشاگران و شبکه های مجازی که پخش زنده می شد توپ را راهی اوت کرد تا این پیام را القا کند که زمین ورزش محیط رفاقت ها و ارزش ها و حرمت هاست.

در پی این اقدام ارزشی، رییس فدراسیون کشورمان در پیامی ضمن تبریک و تشویق سمیع اله قاصدآبادی با اهدای یک راکت حرفه ای کمیاب از این حرکت پهلوانانه بازیکن در مسابقاتی که با نام شهدای نیروی دریایی ارتش گره خورده است، تقدیر کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 اسفند 1399 بروزرسانی: 29 اسفند 1399 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 827

به "حرکت جوانمردانه ملی پوش اسکواش ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حرکت جوانمردانه ملی پوش اسکواش ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید