تصاویر ، پرمعناترین طراحی لباس در لیگ برتر ایران ، تصویر واقعی طرح روی لباس را ببینید

به گزارش بازی های فکری، ملوان بندرانزلی نماینده فوتبال گیلان و یکی از دو تیم لیگ فزونی شمال ایران تصویر تالاب بین المللی انزلی را بر روی پیراهن اول خود افزود.

تصاویر ، پرمعناترین طراحی لباس در لیگ برتر ایران ، تصویر واقعی طرح روی لباس را ببینید

به گزارش خبرنگاران، ملوان بندرانزلی نماینده فوتبال گیلان و تیم اول شمال ایران در یک اقدام قابل ستایش تصویر تالاب بین المللی انزلی را روی پیراهن اول خود افزود.

در طراحی لباس اول تیم ملوان، ضمن حفظ الگوی قسمت بالایی پیراهن با طرح سنتی ملوانان نیروی دریایی و لنگر، در قسمت زیرین آن به تالاب انزلی پرداخته شده است؛ تالابی که از مهم ترین و بزرگترین زیستگاه های طبیعی ایران که با آلودگی و مسائل زیست محیطی روزافزونی دست و پنجه نرم می نماید؛ تالابی در قلب بندر انزلی که نیازمند توجه و رسیدگی بیشتر است .

نمای هوایی زیبا از تالاب بین المللی انزلی که از تصویر آن برای طراحی به روی کیت اول فصل تازه ملوان استفاده شده ، به وسیله هنرمند گیلانی و اهل بندرانزلی آیدین ایران نژاد ثبت شده است. این تصویر زیبا از طرف هنرمند گیلانی به ریاست افتخاری باشگاه ملوان بهمن صالح نیا اهدا شد.

نمای هوایی زیبا از تالاب بین المللی انزلی که به وسیله هنرمند گیلانی آیدین ایران نژاد ثبت شده است.

باشگاه ملوان بندرانزلی نماینده فوتبال گیلان در سطح اول فوتبال ایران که به تازگی به لیگ برتر صعود نموده در سال های اخیر همواره فراتر از سطح باقی تیم های همتراز خود عمل نموده و اقدامات قابل تقدیری از خود نشان داده است.

این تیم از نظر رسانه ای نیز فراتر از لیگ برتر ایران نشان داده و در سال های اخیر در بخش رسانه علاقه مندان به فوتبال ایران را سورپرایز نموده است.

باشگاه ملوان بندرانزلی در ادامه ویدئوهای جذابش به رونمایی از کیت این فصل باشگاه ملوان پرداخته است:

شایان ذکر است که کیت اول ملوان از هفته آینده به وسیله فروشگاه اینترنتی رسمی باشگاه ملوان برای فروش در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 22 مرداد 1401 بروزرسانی: 22 مرداد 1401 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 1445

به "تصاویر ، پرمعناترین طراحی لباس در لیگ برتر ایران ، تصویر واقعی طرح روی لباس را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر ، پرمعناترین طراحی لباس در لیگ برتر ایران ، تصویر واقعی طرح روی لباس را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید