اینستاگرام اضافه کردن موسیقی به پست های فید را آزمایش می نماید

به گزارش بازی های فکری، اینستاگرام چندین سال است که به کاربران برخی منطقه ها پشتیبانی شده اجازه می دهد تا به استوری های خود موسیقی اضافه نمایند. با کاتالوگی که شامل میلیون ها آهنگ در هر نوع سبکی است، کاربران می توانند چند ثانیه از یک آهنگ خاص را به تصاویر و ویدیوی های استوری خود بیافزایند. در نهایت هم که با ورود قابلیت ریلز پشتیبانی اینستاگرام از موسیقی توسعه یافته، این شرکت حالا مشغول آزمایش این قابلیت در پست های فید و در منطقه های محدود است.

اینستاگرام اضافه کردن موسیقی به پست های فید را آزمایش می نماید

بر اساس آخرین گزارش ها، این قابلیت با درصد کمی از افراد در حال آزمایش است. کاربران در کشور هند و چندین کشور دیگر قابلیت نو این پلتفرم را دریافت نموده اند. اگر شما هم جزء کاربران منطقه ها منتخب باشید، هنگامی که قصد دارید پستی را منتشر کنید، با منوی نوی برای انتخاب موسیقی روبرو می شوید. سپس می توانید چند ثانیه از آهنگ خاصی که دوست دارید را به پست خود اضافه کنید. حقیقتا، عملکرد این قابلیت شبیه به اضافه کردن موسیقی به استوری و ریلز است، اما این بار در پست های فید اصلی شاهد اضافه کردن موسیقی خواهیم بود.

اینستاگرام به شما امکان مشاهده ریلز هایی را می دهد که به وسیله کاربران با آهنگ خاصی منتشر شده اند. بنابراین، افراد می توانند برای ساخت ویدیوهای کوتاه خود خلاقیت به خرج دهند و کاربران دیگر هم می توانند همه آن ها را ببینند و سرگرم شوند. با توسعه پشتیبانی موسیقی از پست های فید، کاربران می توانند به طور مشابه سایر پست های عمومی را که شامل یک آهنگ خاص هستند، مشاهده نمایند. علاوه بر این گزینه Use Audio در کنار پست ها وجود دارد و می توانید به وسیله آن به راحتی از موزیک موجود روی فید کاربر دیگری برای پست خود استفاده کنید.

هنوز کاملا معین نشده که چه زمانی ویژگی اضافه کردن موسیقی به پست های اصلی برای کاربران منطقه ها دیگر هم در دسترس قرار می گیرد. شایان ذکر است که به طور کلی محتمل است تا ویژگی مذکور نتواند مرحله آزمایشی را با موفقیت پشت سربگذارد و در دسترس کاربران قرار نگیرد.

همان طور که می دانید اینستاگرام که سایه رقبا را بسیار نزدیک تر از قبل حس می نماید، در ماه های اخیر قابلیت ها و به روزرسانی های نو و منتوعی برا ترغیب کردن افراد به ماندن در این پلتفرم اضافه نموده است. یکی از این قابلیت ها، ویژگی تکان شدید است که به کاربران این امکان را می دهد تا مسائل این پلتفرم را سریع تر گزارش نمایند.

اگر از اپلیکیشن اینستاگرام استفاده می کنید و آن طور که باید کار نمی نماید، وقتی اپلیکیشن باز است گوشی خود را تکان دهید، یک صفحه نو برایتان باز می گردد که از شما می پرسد: مسئله ای پیش آمده است؟ و در آن قسمت به راحتی مشکل خود را به سرور های این پلتفرم محبوب گزارش می کنید.

قابلیت نو دیگری که به اینستاگرام اضافه شده چیزی است که مدیرعامل این پلتفرم آن را ویژگی بالاخره نامید. این قابلیت به شما امکان حذف یک تصویر از اسلاید عکس ها را می دهد. او اضافه کرد که این قابلیت را کاربران بسیار زیادی از ما درخواست کردند و شرکت هم بالاخره به درخواست آن ها خود احترام گذاشت و این قابلیت کاربردی را در دسترس همه کاربران قرار داده است.

موسری با ویدیویی که در توییتر منتشر کرد شرح داد: اکنون می توانید بروید و یکی از تصاویری را که در اسلاید های پست خود دوست ندارید را انتخاب کنید، سپس به منوی سه نقطه در بالا سمت راست بروید، ویرایش را بزنید، عکسی که می خواهید از شر آن خلاص شوید را انتخاب نموده و نماد حذف را در بالا قسمت سمت چپ مشاهده خواهید کرد که می توانید آن را پاک کنید.

علاوه بر این قابلیت ها، اینستاگرام آغاز به استفاده از ویدیوهای سلفی برای تأیید هویت کاربر نموده است. اساسا اینستاگرام از کاربران نو می خواهد که یک کلیپ ویدیویی سلفی کوتاه بگیرند که سپس به وسیله الگوریتم های هوش مصنوعی این شرکت برای تأیید اینکه شما یک کاربر واقعی هستید استفاده می گردد.

متا (فیسبوک)، مالک اینستاگرام اطمینان می دهد ویدیوهای سلفی که آپلود می کنید هرگز در اینستاگرام قابل مشاهده نیستند و ظرف 30 روز حذف خواهند شد. بعلاوه گفته شده که این تکنولوژی از داده های بیومتریک و فناوری تشخیص چهره این شرکت استفاده نمی نماید.

بعلاوه اینستاگرام برای جذب کاربران تیک تاک میخواهد تا ویدیوهای ریلز را به قابلیت تبدیل متن به گفتار مجهز کند. زمانی که کاربران متنی را برای ویدیوهای ریلز تایپ می نمایند، می توانند از امکان تبدیل این متن به صدا استفاده نمایند که در حال حاضر دو صدا برای این قابلیت ارائه شده است.

منبع: xda-developers

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 22 دی 1400 بروزرسانی: 22 دی 1400 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 1245

به "اینستاگرام اضافه کردن موسیقی به پست های فید را آزمایش می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینستاگرام اضافه کردن موسیقی به پست های فید را آزمایش می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید