ایر نیوزیلند با فنجان های خوراکی از مسافران پذیرایی می نماید

به گزارش بازی های فکری، شرکت هواپیمایی ایر نیوزیلند، در راستای کاهش زباله های پرواز، فنجان های خوراکی قهوه با طعم وانیل را سرو می نماید که با وجود مایع داغ در آن، ذوب یا نرم نمی شوند.

ایر نیوزیلند با فنجان های خوراکی از مسافران پذیرایی می نماید

ایر نیوزیلند در کوشش برای کاهش زباله ها در طول پرواز، آزمایش فنجان های خوراکی قهوه را که از بیسکویت های خوشمزه تهیه شده اند، شروع کرد. نایک چیو (Nike Chave) از ایر نیوزیلند می گوید، این شرکت سالانه بیش از هشت میلیون فنجان قهوه سرو می نماید و با اینکه مدتی است از فنجان های گیاهی با قابلیت کمپوست شدن استفاده می نماید، اما هدفش حذف کامل این فنجان ها از محل های دفن زباله بوده است. با خبرنگاران همراه باشید.

فنجان های نو از بیسکویت های پخته شده با طعم وانیل هستند که ضدنشت بوده و امکان استفاده از آن به عنوان ظرف دسر نیز وجود دارد.

در کوشش برای پیداکردن راه های نوآورانه ای که از پس چالش های پایداری برآیند، این فنجان ها را هم در هواپیما و هم روی زمین امتحان نموده اند. نایک چیو می گوید:

برای آنالیز آینده فنجان های خوراکی، با شرکت خلاق نیوزیلندی twice همکاری داریم. مسافران هواپیما از این فنجان ها خیلی استقبال نموده اند؛ علاوه بر این در حال استفاده از آن به عنوان ظرف دسر هستیم.

نایک چیو اضافه می نماید که ایر نیوزیلند به استفاده آزمایشی از فنجان های خوراکی ادامه خواهد داد و طی همکاری با شرکت twice و همین طور سایر شرکت های پایدار در پی آنالیز گزینه های مختلف است تا بتوانند یک محصول بادوامِ طولانی مدت برای این ایرلاین فراوری نمایند. جیمی کاشمور (Jamie Cashmore)، از مؤسسان شرکت twice می گوید که این فنجان ها مثل بیسکویت، خرد نمی گردد و حداقل تا زمانی که مسافران، قهوه خود را میل می نمایند و حتی پس از آن، ترد و برشته باقی می مانند. او ادامه می دهد:

واقعاً فوق العاده است که ایر نیوزیلند با ما همکاری کرد تا به مشتریان خود و جهانیان نشان دهد که کمی نبوغ و نوآوری می تواند تأثیر بسیار مثبتی بر محیط زیست بگذارد و در عینِ حال یک تجربه مشتری جالب و خوشمزه را برای مسافران به ارمغان آورد.

ایر نیوزیلند بعلاوه مسافران را ترغیب می نماید تا لیوان های قابل استفاده مجدد خود را به سالن های انتظار و داخل هواپیماهای این ایرلاین بیاورند.

همواره می توانید برای خرید بلیط هواپیما با استفاده از موتور جستجوی پرواز خبرنگاران پایین ترین قیمت بلیط ها را از بین فروشنده های معتبر مشاهده نموده و بلیط سفر خود را مقرون به صرفه تر از همه جا تهیه کنید.

منبع: کجارو / lonelyplanet
انتشار: 28 خرداد 1401 بروزرسانی: 28 خرداد 1401 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 1394

به "ایر نیوزیلند با فنجان های خوراکی از مسافران پذیرایی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایر نیوزیلند با فنجان های خوراکی از مسافران پذیرایی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید