ایده های ریسه عکس LED؛ دکور مقرون به صرفه و رویایی

به گزارش بازی های فکری، انواع ریسه ال ای دی

ریسه ها در نورپردازی و دکوراسیون کاربرد دارند. مدل های این محصول کاملا متنوع هستند. ریسه های سوزنی، مفتولی، ستاره، ریسه عکس و...

ایده های ریسه عکس LED؛ دکور مقرون به صرفه و رویایی

یکی از برترین مدل های ریسه برای دکور، ریسه عکس است. چرا؟ اولا چون این دکور کاملا اختصاصی است. یعنی فقط و فقط با خاطرات چاپ شده شما شخصی سازی شده. ثانیا حضور لحظات خوش زندگی در دکور، حال و هوای مثبتی ایجاد می نماید.

ریسه ال ای دی از کجا بخرم؟

حالا نمونه باکیفیت ریسه عکس را از کجا بخریم؟ در عکس پرینت پکیج مجذوب کننده و رویایی ریسه به طور آنلاین قابل سفارش است. این پکیج شامل ریسه آفتابی یا مهتابی + 12 عکس چاپ شده یا پولاروید + گیره چوبی مخصوص است.

کافی است 12 عکس دلخواه را آپلود کنید. (عکسهای پولاروید با رنگ و متن دلخواه هم قابل سفارش هستند). حالا پکیج کامل ریسه شما آماده شده و به وسیله پست و پیک برایتان ارسال می گردد. برای سفارش، مشاهده قیمت و مشخصات، سری به صفحه ریسه عکس بزنید.

ایده های تزئین با ریسه عکس

ریسه ها واقعا جلوه خاص و شگفت انگیزی به فضا می دهند؛ مخصوصا در شب. این جلوه با یک ایده خلاقانه تکمیل می گردد. در ادامه چند ایده ساده و کاربردی را با هم مرور کنیم.

1. ترکیب خاطرات با ریسه عکس

علایق شما چیست؟ یک موضوع مجذوب کننده را از بینشان انتخاب کنید. مثلا سفرهایتان، خاطرات دونفره، عکسهای تولدتان و... حالا چند عکس با همین موضوع چاپ کنید. یک دیوار خالی انتخاب کنید و ریسه و عکس را با سلیقه خودتان روی آن بچسبانید.

2. ریسه عکس و شبکه فلزی

یک شبکه فلزی ساده یا رنگی تهیه کنید. آن را به یاری میخ روی دیوار بچسبانید. حالا ریسه را از میان شبکه رد کنید. در ادامه عکسهای چاپ شده را هم با گیره، به شبکه متصل کنید. این ایده مثل یک تابلوی دست ساز و متفاوت در اتاقتان می درخشد.

3. ریسه آویز عکس دور آینه

ترکیب ریسه و آینه، یک دکور بسیار شیک است. می توانید از این آینه برای گرفتن عکس سلفی و فشن هم بهره ببرید. کافی است ریسه را دور فریم آینه بچسبانید. اگر فریم پهن است حتما گیره و خاطراتتان را هم به این ترکیب اضافه کنید. همه چیز برای استفاده از آینه فشن اتاقتان آماده است!

4. ریسه نور دور گیاهان

اگر عاشق درخت کریسمس هست این ایده به دردتان می خورد! ترکیب ریسه نور با برگ سبز گیاهان واقعا زیباست. اگر گیاهی در اتاق دارید آن را با ریسه تزئین کنید. هیچ قاعده و اصول پیچیده ای هم ندارد! فقط ریسه را با سلیقه خودتان دورتادور گیاه بپیچید.

5. ریسه ال ای دی روی پرده اتاق

پرده ساده (مخصوصا حریر) در اتاقتان دارید؟ این دکور برایتان فوق العاده است! از چوب پرده به عنوان نگهدارنده بهره ببرید. حالا رشته های ریسه نور را از چوب پرده رد کنید. طوری که طول ریسه روی پرده آویزان باشد.

6. نوشته دلخواه روی دیوار

یک کلمه، یا حرف اول اسمتان را انتخاب کنید. می توانید از فرم های ساده مثل قلب هم بهره ببرید. طرح اولیه را با مداد روی دیوار بکشید. حالا ریسه را به دقت روی این خطوط بچسبانید. با روشن کردن ریسه، نوشته شما به صورت نورانی روی دیوار دیده می گردد.

7. ریسه عکس برای تزئین جشن ها

سورپرایز کردن عزیزان یکی از شیرین ترین حس ها است. ریسه عکس یک محصول خلاقانه و موثر برای تزئین جشن هاست. کافی است یک تعداد عکس از فرد موردنظرتان چاپ کنید. حالا این خاطرات را با ریسه نور ترکیب کنید. از این دکور می توانید برای ثبت عکسهای به یادماندنی مراسم هم بهره ببرید.

قیمت ریسه عکس

در سایت عکس پرینت انواع ریسه با عکس و بدون عکس قابل سفارش هستند. برای مشاهده قیمت تک تک مدلها می توانید سری به صفحه محصولات بزنید.

یک دکور دیواری پر از حس خوب...

شاید کلیشه ای بنظر برسد! ولی واقعا زیبایی زندگی در لذت بردن از لحظات عادی است. امیدواریم شما هم یک دکور مجذوب کننده از ریسه و خاطراتتان بسازید، و از حس خوب آن لذت ببرید. علاوه بر ریسه، دکورهای دیگری مثل چاپ عکس روی بوم، مگنت، شاسی، قاب عکس، شلف و... در عکس پرینت قابل سفارش هستند. برای ثبت ماندگار لحظات در کنار شما هستیم.

منبع: ایرنا زندگی
انتشار: 13 آذر 1400 بروزرسانی: 13 آذر 1400 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 1204

به "ایده های ریسه عکس LED؛ دکور مقرون به صرفه و رویایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایده های ریسه عکس LED؛ دکور مقرون به صرفه و رویایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید