انتخاب گوشی پرچمدار هواوی Mate 30 Pro 5G به عنوان سریع ترین و روان ترین گوشی 2019

به گزارش بازی های فکری، داشتن پردازنده قدرتمند لزوماً نمی تواند ضامن عملکرد سریع و روان یک گوشی باشد؛ بلکه باید فاکتورهای مختلفی کنار هم جمع شوند تا سرعت یک گوشی به بالاترین حد برسد. در ادامه به بررسی این موضوع می پردازیم که گوشی Huawei Mate 30 Pro 5G چگونه توانسته عنوان سریع ترین و روان ترین گوشی دنیا را از آن خود کند.

انتخاب گوشی پرچمدار هواوی Mate 30 Pro 5G به عنوان سریع ترین و روان ترین گوشی 2019

در میان بنچمارک هایی که در دنیای گوشی های هوشمند از درجه اعتبار قابل قبولی برخوردار هستند، یک نوع بنچمارک عمومی و خاص وجود دارد که با معکمک متفاوت به بررسی یک گوشی هوشمند می پردازد.

این بنچمارک توانایی بررسی سرعت پاسخگویی رابط کاربری به دستورهای وارده و همچنین جابه جایی و اجرای سریع برنامه ها را دارد که با استفاده از آن می توان به پاسخ این سوال رسید که عملکرد دستگاه در روان بودن رابط کاربری و جابه جایی سریع در محیط آن چگونه است.

در این زمینه وب سایت معتبر MasterLu که در حوزه گوشی های هوشمند فعالیت می کند، با بررسی دستگاه هایی که در سال 2019 وارد بازار شده اند به تحلیل عملکرد آنها در حوزه های مختلف از جمله سریع و روان بودن رابط کاربری پرداخته است.

طبق آمار و اطلاعات منتشر شده در رتبه بندی نهایی این وب سایت، گوشی پرچمدار Huawei Mate 30 Pro 5G توانسته با امتیاز 174.84 به بالاترین رده از حیث سرعت و عملکرد روان برسد و عنوان Smoother Smartphone را کسب کند.

علاوه بر پردازنده، باید به دیگر بخش های یک گوشی توجه شود تا بتوان سرعت عملکرد آن را افزایش داد. در این زمینه هواوی در کنار استفاده از تراشه پرچمدار و رده بالای Kirin 990 5G در این گوشی از حافظه های بسیار سریع UFS 3.0 نیز استفاده کرده است که از نظر سخت افزاری به دستگاه کمک می کند تا درخواست کاربر را در کمترین زمان ممکن پاسخ دهد.

بخش دیگر این عملکرد به نرم افزار گوشی ارتباط دارد. هواوی با بهره گیری از رابط کاربری بسیار سبک و در عین حال هوشمند EMUI 10 در این دستگاه، بستری را فراهم کرده که عملکرد سریع نرم افزارها، دستورات، جابه جایی ها و… به بهترین شکل مدیریت شود.

در واقع هواوی برای بهبود عملکرد رابط کاربری از هوش مصنوعی کمک گرفته است به نحوی که رابط کاربری دستگاه به طور مداوم شرایط را نظارت کرده و به صورت اتوماتیک همیشه دستگاه را در ایده آل ترین شرایط نرم افزاری نگه می دارد.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 17 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 101

به "انتخاب گوشی پرچمدار هواوی Mate 30 Pro 5G به عنوان سریع ترین و روان ترین گوشی 2019" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتخاب گوشی پرچمدار هواوی Mate 30 Pro 5G به عنوان سریع ترین و روان ترین گوشی 2019"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید