امکانات محدود در حوزه محیط بانی استان تهران

به گزارش بازی های فکری، تهران (پانا) - مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران با بیان اینکه حدود 50 درصد از پرسنل محیط زیست استان تهران تحت اسم محیط بان مشغول خدمت هستند، گفت امکانات محدودی در حوزه محیط بانی وجود دارد و باید برای بهتر کردن شرایط محیط بانان کوشش بیشتری گردد.

امکانات محدود در حوزه محیط بانی استان تهران

با ما همراه باشید و درباره جاذبه های چارگون بیشتر بدانید.

همزمان با گرامیداشت هفته محیط زیست پیش از ظهر امروز سعید محمودی و عبدالرضا چراغعلی - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران - در پاسگاه محیط بانی کن و سولقان حضور یافتند.

محمودی در مورد ضرورت احداث پاسگاه محیط بانی کن و سولقان در این منطقه گفت: این پاسگاه در موقعیتی از منطقه واقع شده است که به لحاظ تعرض به اراضی و شکار بسیار حائز اهمیت است و نبود این پاسگاه خلائی را در زمینه حفاظت از منطقه ایجاد نموده بود.

وی با اشاره به اینکه در تهران به علت وجود آلودگی ها و موضوعات مختلف محیط زیست شهری، کمتر به محیط زیست طبیعی پرداخته شده است، گفت: جمعیت های فراوانی از حیات وحش در منطقه ها تحت مدیریت استان تهران وجود دارد و خوشبختانه این استان از لحاظ محیط زیست طبیعی و منطقه ها حفاظت شده از استان های خوب کشور محسوب می گردد.

بر اساس این گزارش با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران دو طرح محیط زیستی شامل سیستم تصفیه پساب دو شرکت همزمان با گرامیداشت هفته محیط زیست افتتاح شد و به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان تهران، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران در حاشیه این افتتاح ها با بیان اینکه همه مسائل مختلف کشور با هم مرتبط است و محیط زیست هم قسمتی از مسئولیت اجتماعی برای زندگی بهتر به تعداد می آید، گفت: مسئولیت پذیری صنایع هم از بابت مسائل محیط زیستی و هم رسالتی که در مورد فراوری دارند بسیار مهم است و همیشه به دنیال یاری و یاری به صنایع هستیم تا در مورد مسائل محیط زیست مسئله ای نداشته باشند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 27 تیر 1400 بروزرسانی: 27 تیر 1400 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 1035

به "امکانات محدود در حوزه محیط بانی استان تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکانات محدود در حوزه محیط بانی استان تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید