تور ارزان ایتالیا: شروع پنجاه و دومین دوره آموزش زبان فارسی در ایتالیا

به گزارش بازی های فکری، خبرگزاری خبرنگاران- پنجاه و دومین دوره آموزش زبان فارسی و پنجمین دوره مجازی از سوی رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در رم شروع شد.

تور ارزان ایتالیا: شروع پنجاه و دومین دوره آموزش زبان فارسی در ایتالیا

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، محمد تقی امینی، رایزن فرهنگی کشورمان در آغاز نخستین جلسه پنجاه و دومین دوره آموزش زبان فارسی در ایتالیا، ضمن تشریح فعالیت های این نهاد، آموزش زبان فارسی و شناساندن فرهنگ کشور ایران اسلامی به مخاطبان ایتالیایی را از مهمترین فعالیت های رایزنی فرهنگی کشورمان دانست.

امینی با اشاره به اینکه رایزنی فرهنگی ایران در ایتالیا به عنوان معتبرترین مرکز آموزش زبان فارسی این کشور است، تاکید نمود: زبان، یکی از ابزار های مهم برقراری ارتباط و انتقال فرهنگ میان ملت های گوناگون است.

وی اضافه کرد: انسان به یاری زبان می تواند عقاید، احساسات، عواطف، زیبایی شناسی و تفکرات خود را برای دیگران بیان کند و از آن ها برای حل مسئله روزه مره خود یاری گیرد.

امینی در سرانجام سخنان خود از فارسی آموزان خواست تا از درگاه برخطِ رایزنی فرهنگی ایران در رم بازدید نمایند و با فرهنگ و تاریخ ایران بیشتر آشنا شوند.

شایان ذکر است؛ پس از شیوع بیماری کووید 19، با توجه به این که حضور ایتالیایی های علاقمند به فراگیری زبان فارسی در محل رایزنی امکان پذیر نبود این کلاس ها به صورت مجازی برگزاری می گردد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 1168

به "تور ارزان ایتالیا: شروع پنجاه و دومین دوره آموزش زبان فارسی در ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان ایتالیا: شروع پنجاه و دومین دوره آموزش زبان فارسی در ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید