آسمان آینده در تسخیر موتور سیکلت های پرنده

به گزارش بازی های فکری، یکی از کوچکترین جت های هوایی که تا به امروز طراحی شده است، سال ها طول می کشد تا به یه موتورسیکلت پرنده تبدیل گردد. زمانی که این وسیله نقلیه هوایی مورد تایید FAA (اداره فدرال هوانوردی آمریکا) قرار گیرد، Jetpack Aviation Speeder به یک دوچرخه خیابانی پرنده تبدیل خواهد شد که با استفاده از 8 موتور قدرتمند جت می تواند حدود 100کیلومتر را در عرض نیم ساعت طی کند.

آسمان آینده در تسخیر موتور سیکلت های پرنده

دیوید میمن، مدیرعامل Jetpack Aviation می گوید: ما در پی مجوز برای پروازهای آزمایشی هستیم، که دریافت این مجوز خیلی بیشتر از مجوزهای معمولی طول خواهد کشید. زیرا این پروژه با پروژه های دیگر FAA بسیار فرق دارد.

همانطور که در طرح های اولیه معین شده است، این موتور دارای 4 توربین بود، اما محصول نهایی دارای هشت توربین می باشد، که دوتای آنها در گوشه موتور سیکلت قرار دارند تا ایمنی بیشتری را ایجاد نمایند. یعنی در صورتی که موتورهای دیگر از کار بیافتند، این موتورهای اضافه جایگزین آنها شوند. بعلاوه این توربین ها به موتور سیکلت اسپیدر136 کیلوگرمیاجازه می دهد تا دو برابر وزن خود را حمل نمایند، که این موضوع باعثمی گردد تا این وسیله نقلیه از سایر وسائط نقلیه هوایی متمایز گردد.

این نمونه اولیه اسپایدر در حال آزمایش در تاسیسات این شرکت در کالیفرنیا می باشد. این موتور سیکلت تا زمانی که تاییدیه FAA را دریافت نکرده است باید به کنترل های پرواز متصل باشد. این کار تا زمانی ادامه دارد که این نمونه اولیه بتواند به طور مستقل قابلیت تیک آف و لندیگ را داشته باشد، و قادر باشد تا بدون هیچ مسئله ای در آسمان پرواز کند.

بعلاوه این شرکت، یک مدل مشکی بسیار زیبا از این موتور را با ابعاد واقعی ساخته است، تا در نمایشگاه نمایش داده گردد. به گفته میمن: این موتور سیکلت درست مانند یک موتورسیکلت واقعی طراحی شده، بطوری که پاها در دو طرف موتور آویزان باشد، یا اینکه شبیه دوچرخه های مسابقه ای، روی پدال قرار گیرند.

بعلاوه یک مدل بدون سرنشین از این موتور نیز برای مصارف نظامی وباربری هوایی طراحی شده است. که این وسیله نقلیه می تواند با سرعت 250 کیلومتر در ساعت و در ارتفاع 30 متری پرواز کند، و شلیک کردن به آن تقریبا غیر ممکن است. به گفته میمن: تصور ما این است که 10 عدد از این موتورها را برای مصارف مختلفی در نظر بگیریم، که برای کارهای حیاتی به کار گرفته شوند.

برای تامین بودجه اولیه این وسیله نقلیه هوایی، تمرکز بر ساخت نسخه نظامی این وسیله می باشد. بعد از تست های زیاد، این موتور به قسمت غیر نظامی رفته و تبدیل به یک موتور سیکلت پرنده می گردد. یا به قول شرکت Jetpack Aviation تبدیل به یک وسیله هوایی مستقل خواهد شد. ممکن است که این هواپیما نشان پیروزی،Easy Rider-Cool ring در برابر هواپیماهای دیگر را نداشته باشد، اما دارای پتانسیلی است که در بین دیگر وسیله های نقلیه هوایی بی همتا خواهد شد.

منبع: فرادید
انتشار: 22 دی 1401 بروزرسانی: 22 دی 1401 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 1517

به "آسمان آینده در تسخیر موتور سیکلت های پرنده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آسمان آینده در تسخیر موتور سیکلت های پرنده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید