6 نکته ارزشمند از بازی پرسپولیس؛ طلسم عجیبی که شکست

به گزارش بازی های فکری، ارسال مهدی ترابی و ضربه سر علی علیپور روی گل اول، یک طلسم عجیب را شکست.

6 نکته ارزشمند از بازی پرسپولیس؛ طلسم عجیبی که شکست

به گزارش خبرنگاران، پرسپولیس با فزونی دو بر صفر برابر شهرداری ماهشهر به نیمه نهایی جام حذفی باشگاه های کشور صعود کرد. چند نکته خاص از این بازی بخوانید.

یک- پرسپولیس خاتمه در این فصل پیروز شد روی یک ضربه کرنر به گل برسد. سرخپوشان تا پیش از این دیدار 21 گل در لیگ و جام حذفی زده بودند که هیچکدام از روی کرنر نبود. در این بازی اما ارسال مهدی ترابی و ضربه سر علی علیپور روی گل اول، این طلسم کذایی را شکست.

دو- علی علیپور در این بازی اولین گل هایش در جام حذفی را به ثمر رساند. او در دو بازی حذفی قبلی ذخیره مهدی عبدی بود و هیچ گلی نزد.

سه- این اولین پیروزی پرسپولیس در جام حذفی با بیش از یک گل اختلاف بود. در دو مسابقه قبلی، سرخپوشان ماشین سازی تبریز و نفت آبادان را با یک گل شکست داده بودند.

چهار- این سومین بازی بیرون از خانه پرسپولیس ظرف 9 روز گذشته بود. قرمزها 23 آذر در زمین سایپا و 28 آذر در زمین پارس جنوبی جم پیروز شده بودند. امروز یعنی دوم دی هم شاگردان کالدرون در آبادان از سد حریف گذشتند.

پنج- این ششمین پیروزی پیاپی پرسپولیس در مسابقات لیگ و جام حذفی بود.

شش- حریف پرسپولیس در نیمه نهایی بعد از قرعه کشی تعیین خواهد شد. اگر آنها به تیمی بخورند که در یک چهارم میزبان بوده، بازی قطعا در ورزشگاه آزادی انجام می شود، اما اگر حریف سرخپوشان هم در این مرحله میهمان بوده باشد، قرعه کشی محل برگزاری بازی را تعیین می کند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 22 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 33

به "6 نکته ارزشمند از بازی پرسپولیس؛ طلسم عجیبی که شکست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6 نکته ارزشمند از بازی پرسپولیس؛ طلسم عجیبی که شکست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید