42 پروژه دهه فجر در نوشهر افتتاح می گردد، تشکیل ستاد سفر

به گزارش بازی های فکری، به گزارش خبرنگاران، علی شادمان ظهر پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان با اشاره به اجرایی شدن برجام گفت: برجام یک فرصت است، اما تنها آغاز کار است و برای رسیدن به هدف نباید از سایر مسائل غافل شویم.

42 پروژه دهه فجر در نوشهر افتتاح می گردد، تشکیل ستاد سفر

اگر علاقمند به سفر با بهترین بلیط هواپیما ایران کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

شادمان با بیان اینکه در برجام تحریم های ظالمانه به صورت یکجا لغو شدند و این خود پیروزی بزرگی است، توضیح داد: جمهوری اسلامی در بسیاری از موارد گفتمان سیاسی را جایگزین سلاح و جنگ کرد و توانست پیروز گردد.

وی ادامه داد: وزرای مالی دولت افق خوش بینانه و امیدوارنماینده ای را برای سال 95 پیش بینی می نمایند، البته با رسیدن نفت به 25 دلار شرایط بسیار سخت شده است، اما ملت ایران شرایط سخت تر از این را نیز تجربه نموده اند.

فرماندار نوشهر انتخابات را برجام داخلی دانست و گفت: قانون باید در تمام مراحل رعایت گردد و هیچ کوتاهی در این زمینه پذیرفته نیست، باید کوشش کنیم انتخابات صد درصد سالم و رقابتی باشد.

وی با بیان اینکه در دهه مبارک فجر برای افتتاح 42 پروژه برنامه ریزی شده است، گفت: اگر اختلافی بین دستگاه های اداری وجود دارد، نباید این مسائل به دستگاه قضا کشیده گردد، بلکه باید در درون ادارات حل وفصل گردد.

میار رئیس اداره راه و شهرسازی نوشهر اظهار کرد: در سال 93 برای ساخت پل برنامه ریزی شد که به علت تأمین نشدن بودجه آن، در سال 94 نیز ادامه دارد و احداث راه روستایی بین و برکن 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و 30 درصد به جامانده، به علت بدی آب وهوا در آینده نزدیک انجام می گردد.

وی اضافه کرد: بهسازی و آسفالت جاده دوآب- کجور- رویان به طول 25 کیلومتر در دست احداث است که 10 کیلومتر آن انجام شد و 15 کیلومتر دیگر آن نیز انجام می گردد.

رئیس اداره راه و شهرسازی نوشهر در ادامه پروژه روشنایی گردنه بسم، احداث گوشواره پل خیرسر، آسفالت راه روستایی چورن، دلم، ویسر، زانوس، کردیکلا، پاشاکلا، مزگا و بنجیکول را از سایر برنامه های اداره خود در سال 94 دانست.

رئیس اداره گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی نوشهر نیز گفت: با توجه به ایام نوروز و موقعیت ویژه نوشهر در برخورداری از مناطق گردشگری متعدد، توانمندی گسترده ای برای توسعه صنعت توریسم دارد.

مهدی اسحاقی ادامه داد: عید نوروز سال جاری به علت تقارن با ایام میلاد حضرت زهرا (س) از سال های قبل متفاوت است، و در حال برنامه ریزی برای جشن های مختلف است.

وی از تشکیل ستاد سفر در نوشهر اطلاع داد و اضافه کرد: برای فراهم شدن شرایط مناسب سفر اقداماتی آغازشده است تا بتوانیم میزبان خوبی برای گردشگران باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 93

به "42 پروژه دهه فجر در نوشهر افتتاح می گردد، تشکیل ستاد سفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "42 پروژه دهه فجر در نوشهر افتتاح می گردد، تشکیل ستاد سفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید