پرداخت بیش از 90 درصد هزینه بستری بیماران کرونایی در نطنز

به گزارش بازی های فکری، خبرنگاران/اصفهان رئیس اداره بیمه سلامت نطنز گفت: بیش از 90 درصد هزینه بستری بیماران کرونایی که فاقد بیمه باشند، در نطنز پرداخت می شود.

پرداخت بیش از 90 درصد هزینه بستری بیماران کرونایی در نطنز

جواد تدبیری در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: بیش از 90 درصد هزینه بستری و 70 درصد از هزینه درمان بیماران کرونایی که فاقد هرگونه بیمه ای باشند به آنان پرداخت می شود.

وی افزود: اگر بیماران کرونایی نیاز به دفترچه داشته باشند می توانند با مراجعه یکی از همراهان به دفتر پیشخوان همان روز با پرداخت حق بیمه دفترچه را دریافت کنند و کسانی هم که بستری نیستند می توانند در آزمون وسع شرکت کرده و بعد از چند روز جواب را دریافت کنند.

رئیس بیمه سلامت نطنز گفت: سپس بعد از دریافت جواب و بر اساس دهک های اعلامی از طرف وزارت رفاه رایگان بیمه شده و یا نیمی از سرانه و یا سرانه کامل را پرداخت کرده و دفترچه دریافت می کنند.

وی درباره تعداد عملیات بیمه گری در شش ماهه نخست امسال، اعلام کرد: حدود 4 هزار عملیات بیمه گری در 6 ماهه اول سال 1399 جهت بیمه شدگان تحت پوشش بیمه سلامت در شهرستان نطنز اجرا شده است.

تدبیری افزود: این عملیات شامل صدور، تمدید، تعویض، صدور المثنی، ابطال و ... در صندوق های بیمه ای بیمه سلامت صندوق کارکنان دولت، سایر اقشار، بیمه ایرانیان، روستائیان و شهرهای کمتر از 20 هزار نفر جمعیت بوده که در این شهرستان توسط اداره بیمه سلامت و دفاتر پیشخوان طرف قرارداد با بیمه سلامت در شهرهای نطنز و بادرود اجرا شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 آذر 1399 بروزرسانی: 7 آذر 1399 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 606

به "پرداخت بیش از 90 درصد هزینه بستری بیماران کرونایی در نطنز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت بیش از 90 درصد هزینه بستری بیماران کرونایی در نطنز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید