واکنش مدیرعامل شاهین به برگزاری لیگ برتر در جنوب ایران

به گزارش بازی های فکری، مدیرعامل شاهین بوشهر می گوید حداقل زمان آماده سازی بازیکنان برای آغاز دوباره لیگ برتر چهار هفته است و این زمان بدون بدنسازی و فقط آماده سازی اولیه بازیکنان است.

واکنش مدیرعامل شاهین به برگزاری لیگ برتر در جنوب ایران

سعید مسیگر مدیرعامل شاهین بوشهر در گفت و گو با خبرنگاران، درباره برآورد های مطرح شده در رابطه با برگزاری ادامه بازی های لیگ به صورت متمرکز در جنوب کشور، اظهار کرد: هنوز از چند و چون اجرای این موضوع چیزی گفته نشده است. گفته می گردد چند شهر برای این میزبانی ها پیشنهاد شده است اما سازو کار دقیقا معین نیست و معلوم نیست بازی هایی که ما میزبان یا میهمان هستیم در بوشهر یا در شهر دیگری است. ما هم نمی توانیم در این خصوص چیزی اعلام کنیم و این برآورد ها در صورتی اتفاق خواهد افتاد که شهرهای ما هم در معرض کرونا نباشند اما این را هم باید بگویم که تقریبا استان ما کنترل شده است.

او ادامه داد: تصمیم گیری در این خصوص در حیطه اختیارات ما نیست و مسوولان استان باید تصمیم بگیرند. اگر این اجازه بدهند ابتدا باید چگونگی برگزاری مسابقات هم معین گردد. برگزاری بازی های بدون تماشاگر به ضرر ماست چراکه تیم هایی مثل شاهین بوشهر، تراکتورسازی، استقلال و پرسپولیس با یاری تماشاگرانش شان نتیجه می گیرند و بوشهر هم همواره روی تماشاگرانش حساب باز می نماید. البته این ها همه فقط حدس و برآورد است و باید ببینیم چه می گردد.

مدیرعامل شاهین بوشهر در پاسخ به این سوال که چقدر زمان برای آماده سازی بازیکنان پیش از آغاز دوباره لیگ احتیاج است، گفت: ابتدا بگویم قبل از این که وارد مدیریت فوتبال شوم، مربی فوتبال بودم و مدارک بین المللی دارم. البته به حضور در این سمت هم افتخار می کنم. حداقل زمان آماده سازی بازیکنان برای آغاز دوباره لیگ برتر چهار هفته است و این زمان بدون بدنسازی و فقط آماده سازی اولیه بازیکنان است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 277

به "واکنش مدیرعامل شاهین به برگزاری لیگ برتر در جنوب ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش مدیرعامل شاهین به برگزاری لیگ برتر در جنوب ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید