نظری: تمام اعضای هیئت مدیره استقلال کنار هم هستیم، با هم می مانیم و با هم می رویم، مجیدی به جلسه با سعادتمند خواهد آمد

به گزارش بازی های فکری، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: اسماعیل خلیل زاده همچنان به عنوان عضو هیئت مدیره به کار خود در باشگاه استقلال ادامه خواهد داد.

نظری: تمام اعضای هیئت مدیره استقلال کنار هم هستیم، با هم می مانیم و با هم می رویم، مجیدی به جلسه با سعادتمند خواهد آمد

به گزارش خبرنگاران، حجت نظری عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره مسائل اقتصادی این باشگاه گفت: ما در کوشش هستیم تا مسائل را رفع کنیم. مطمئن باشید که هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه تا به امروز تمام کوششش را انجام داده و از این پس نیز سعی می نماید کوشش بیشتری انجام دهد تا مسائل رفع گردد.

وی درباره موضع باشگاه استقلال در خصوص ادامه مسابقات لیگ برتر توضیح داد: طبیعتاً هر تصمیمی که فدراسیون فوتبال بگیرد از آن تمکین می کنیم. من موضع باشگاه را نمی گویم و نظر شخصی خودم را بیان می کنم. موضع رسمی باشگاه را مدیرعامل بیان خواهد نمود اما ما هم به عنوان عضوی از جامعه نظر ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا و فدراسیون فوتبال را خواهیم پذیرفت. نظر شخصی من این است که در این شرایط شاید به مصلحت نباشد که شرایط را عادی جلوه دهیم. شاید همین شرایط کنونی و رشد بیماری هم به خاطر عادی جلوه دادن شرایط باشد.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در واکنش به سوالی مبنی بر اینکه آیا اسماعیل خلیل زاده همچنان به عنوان عضو هیئت مدیره به کار خود در باشگاه استقلال ادامه خواهد داد یا خیر؟ گفت: حتماً او با قدرت به کارش ادامه می دهد. همه ما کنار هم هستیم و اگر قرار است برویم همه با هم میرویم و یا همه با هم می مانیم.

نظری درباره دلیل غیبت کامران منزوی در جلسه هیئت مدیره شرح داد: منزوی درگیر مجلس ختم بود و نتوانست در جلسه شرکت کند. او خیلی وقت است استعفا داده ولی هنوز معین تکلیف نشده است.

وی در خصوص جلسه فرهاد مجیدی و سعادتمند و اینکه گفته می گردد سرمربی استقلال حاضر به شرکت در جلسه با مدیرعامل این باشگاه نیست، اعلام کرد: اطلاعی از این موضوع ندارم و در این خصوص صحبتی نشده اما قطعاً تعمدی در کار نیست و مجیدی به جلسه با سعادتمند خواهد آمد.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در انتها حاضر به پاسخگویی به سوالات در خصوص پول دریافت شده باشگاه استقلال از فیفا نشد و اسماعیل خلیل زاده را مسئول پاسخگویی به این سوالات معرفی کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 337

به "نظری: تمام اعضای هیئت مدیره استقلال کنار هم هستیم، با هم می مانیم و با هم می رویم، مجیدی به جلسه با سعادتمند خواهد آمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظری: تمام اعضای هیئت مدیره استقلال کنار هم هستیم، با هم می مانیم و با هم می رویم، مجیدی به جلسه با سعادتمند خواهد آمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید