معاون مرکل: آتن آخرین فرصت برای توافق با اروپا را نابود کرد

به گزارش بازی های فکری، خبرنگاران: معاون صدر اعظم آلمان در واکنش به نه یونانی ها به طرح های ریاضتی انتقاد شدیدی را به نخست وزیر یونان وارد نموده و گفت: وی آخرین پل برای برای حرکت به سمت توافق را نابود کرد.

معاون مرکل: آتن آخرین فرصت برای توافق با اروپا را نابود کرد

سفر با تور یونان ارزان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید و شهرهای سانتورینی، آتن و میکونوس را ببینید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، زیگمار گبریل معاون صدر اعظم آلمان به عنوان اولین عضو بلند پایه کابینه دولت ائتلافی مرکل به نتایج همه پرسی روز گذشته در یونان واکنش نشان داد.

وزارت کشور یونان امروز دوشنبه بیان کرد که پس از شمارش کلیه آرای ماخوذه در همه پرسی روز یکشنبه، 61.3 درصد مردم یونان با اجرای طرح ریاضت مالی مخالفت و 38.6 درصد نیز از این طرح حمایت نموده اند.

گبریل با انتقاد شدید از دولت یونان روی نتایج این همه پرسی درباره سیاست های ریاضتی در این کشور واکنش نشان داد.

وی در مصاحبه با روزنامه تاگس اشپیگل گفت که آلکسیس تسیپراس و دولت وی مردم یونان را به یک جهت ناامیدی تلخ راهنمایی می نمایند.

معاون صدر اعظم آلمان همچنین گفت: تسیپراس با این اظهار نظر که با یک نه به طرح های ریاضتی موضع یونان در مذاکرات تقویت می گردد به مردم خود دروغ گفته است. در حقیقت نخست وزیر یونان آخرین پل که به وسیله آن اروپا و یونان می توانستند به سمت یک توافق حرکت نمایند را نابود کرد.

وی همچنین توضیح داد که با رد قواعد منطقه یورو از طرف یونان، مذاکرات درباره برنامه های میلیاردی به ندرت دیگر قابل تصور است. توپ حالا در زمین بازی یونان قرار گرفته است.

پ

منبع: تسنیم
انتشار: 24 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 301

به "معاون مرکل: آتن آخرین فرصت برای توافق با اروپا را نابود کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاون مرکل: آتن آخرین فرصت برای توافق با اروپا را نابود کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید