معاون آموزشی وزارت علوم خواستار لغو محدودیت انتخاب واحد برای دانشجویان مشروطی شد خبرنگاران

به گزارش بازی های فکری، معاونت آموزشی وزارت علوم با ارسال نامه ای به دانشگاه ها، خواستار مساعدت با دانشجویان مشروطی و لغو محدودیت انتخاب واحد در نیم سال دوم سال تحصیلی 1400-1399 شد.

معاون آموزشی وزارت علوم خواستار لغو محدودیت انتخاب واحد برای دانشجویان مشروطی شد خبرنگاران

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، علی خاکی صدیق معاون آموزشی وزارت علوم، در نامه ای به دانشگاه ها خواستار مساعدت با دانشجویانی شد که در نیم سال اول سال تحصیلی 1400-1399 مشروط شده اند.

بر همین اساس دانشگاه ها نیز در راستای مساعدت با دانشجویان به منظور کاهش عوارض روانی کرونا و با توجه به برخی مسائل ناشی از آموزش به شیوه الکترونیکی، شرایطی ایجاد کردند که مشروطی دانشجو در نیم سال اول سال تحصیلی 1400-1399 منجر به محدودیت در اخذ حداقل واحد در نیم سال دوم تحصیلی نشود؛ بنابراین این دانشجویان می توانند همانند دانشجویان عادی نسبت به انتخاب حداکثر واحد در نیم سال دوم سال تحصیلی 1400-1399 اقدام کنند. البته این استثنا فقط در نیم سال ذکر شده مورد نظر است.

طبق اعلام دانشگاه فنی و حرفه ای؛ با توجه به بخشنامه وزارت علوم در خصوص مساعدت با دانشجویانی که در نیم سال قبلی 1400-99 مشروط شده اند، این دانشجویان می توانند همانند دانشجویان عادی نسبت به انتخاب حداکثر 20 واحد در نیم سال دوم سال تحصیلی 1400-99 اقدام کنند.

طبق اعلام دانشگاه هنر تبریز؛ بر اساس نامه معاون آموزشی وزارت علوم، مشروطی دانشجو در نیم سال اول سال تحصیلی 1400-1399 منجر به محدودیت در اخذ حداقل واحد در نیمسال دوم تحصیلی نخواهد شد.

طبق اعلام دانشگاه پیام نور؛ محدودیت شرط معدل برای انتخاب واحد در نیم سال دوم 1400-1399 دانشگاه پیام نور لغو شد. دانشجویان این دانشگاه بدون در نظر دریافت معدل ترم قبل، می توانند حداکثر سقف انتخاب واحد را اخذ کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 فروردین 1400 بروزرسانی: 15 فروردین 1400 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 858

به "معاون آموزشی وزارت علوم خواستار لغو محدودیت انتخاب واحد برای دانشجویان مشروطی شد خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاون آموزشی وزارت علوم خواستار لغو محدودیت انتخاب واحد برای دانشجویان مشروطی شد خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید