صنعاء: اقدامات دولت هادی در جنوب یمن در سایه شیوع کرونا مرگ آور است

به گزارش بازی های فکری، وزارت بهداشت دولت نجات ملی یمن از افزایش پروازها از فرودگاه های عدن و سیئون در جنوب یمن انتقاد کرد و گفت، اینگونه اقدامات دولت هادی با توجه به شیوع کرونا عواقب وخیمی دارد.

صنعاء: اقدامات دولت هادی در جنوب یمن در سایه شیوع کرونا مرگ آور است

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، یوسف الحاضری سخنگوی وزارت بهداشت دولت نجات ملی یمن در صنعاء گفت، اقدامات کورکورانه دولت عبد ربه منصور هادی در مواجهه با ویروس کرونا عواقبی وخیم دارد که هیچ کس در یمن از آن در امان نخواهد بود.

بر اساس گزارش شبکه المیادین، وی گفت: دولت هادی بار دیگر در حال انتقال مرگ به یمن است و این بار از طریق کرونا این کار را انجام می دهد.

الحاضری شرح داد، دولت هادی که کنترل فرودگاه های عدن و سیئون (در جنوب یمن) را در اختیار دارد تعداد پرواز ها از مصر و اردن را به پنج پرواز افزایش داده و در سایه شیوع کرونا در برهه فعلی، این اقدامی خطرناک است.

وی ابتلای هر شخصی در یمن به ویروس کرونا را بر عهده دولت هادی و ائتلاف سعودی متجاوز به یمن دانست و درخواست کرد، اعمال محدودیت های لازم در سفرهای هوایی و نظارت بر ورودی های مرزی و دریایی بر اساس اقدامات متعارف انجام شود.

الحاضری از سازمان ملل و سازمان بهداشت جهانی درخواست کرد که به مسؤولیت های خود در قبال توقف فاجعه ای که ممکن است در سایه بی توجهی و بی مسؤولیتی دولت هادی رخ دهد، سریعا عمل کند.

تا کنون ابتلای بیش از صد نفر به کرونا در مصر ثبت شده و در اردن نیز ابتلاش یک نفر اعلام شده است اما در یمن هوز ابتلای کسی به این ویروس اعلام نشده است.

ص

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 14 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 213

به "صنعاء: اقدامات دولت هادی در جنوب یمن در سایه شیوع کرونا مرگ آور است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صنعاء: اقدامات دولت هادی در جنوب یمن در سایه شیوع کرونا مرگ آور است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید