دستور غیر انسانی ترامپ به سازمان سیا

به گزارش بازی های فکری، خبرنگاران : ترامپ به سازمان سیا دستور داده بود با پیشنهاد قیمت های بالاتر برای خرید تجهیزات محافظتی ازجمله ماسک، از کشورهای رقیب پیشی بگیرد.

دستور غیر انسانی ترامپ به سازمان سیا

به گزارش به نقل از خبرنگاران، مشاور ارشد سابق نخست وزیر انگلیس، مدعی شد دونالد ترامپ به سازمان سیا دستور داده بود با پیشنهاد قیمت های بالاتر برای خرید تجهیزات محافظت شخصی دربرابر کرونا، از کشور های رقیب پیشی بگیرد.

دومینیک کامینگز، مشاور ارشد سابق بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس در جلسه ای در مجلس این کشور برای آنالیز بحران کرونا، مدعی شد دولت انگلیس در کوشش های خود برای خرید تجهیزات بهداشتی ازجمله ماسک تنفسی، پیروز نبوده است.

مشاور ارشد سابق جانسون گفت: وقتی در جلسات کابینه درباره تجهیزات محافظتی صحبت می کردیم به ما اطلاع داده شد که تا چند ماه خبری از این تجهیزات نخواهد بود، چون انتقال آن ها چند ماه طول می کشد.

کامینگز اضافه نمود: در همین زمان شاهد بودیم ترامپ سیا را روانه می کرد تا از دیگران تجهیزات محافظتی تلکه کند.

دومینیک کامینگز در نوامبر 2020 بعد از مشاجره ای شدید با بوریس جانسون، دولت انگلیس را ترک کرد.

مرکز کنترل و پیشگیری بیماری های آمریکا اعلام نمود بر اساس یافته ها بیش از 10 هزار نفر از میان تقریباً 101 میلیون آمریکایی که به طور کامل علیه بیماری کرونا واکسینه شده بودند به ویروس این بیماری مبتلا شده اند.

از میان در حدود 101 میلیون آمریکایی که در 46 ایالت آمریکا به طور کامل واکسینه شده بودند، در مجموع 10 هزار و 262 نفر به ویروس آلوده شده اند که میانگین سنی آن ها 58 سال است. 6446 تن (63 درصد) از این افراد زن بودند.

در همین حال 2725 (27 درصد) هم بدون علائم بودند. 995 نفر (10 درصد) در بیمارستان بستری شدند و 160 نفر (2 درصد) هم جان خود را بر اثر کرونا از دست دادند.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 27 خرداد 1400 بروزرسانی: 27 خرداد 1400 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 980

به "دستور غیر انسانی ترامپ به سازمان سیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستور غیر انسانی ترامپ به سازمان سیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید