در پیک قبلی کرونا حدود 50 نفر از والدین شهدای رفسنجان را از دست دادیم

به گزارش بازی های فکری، خبرنگاران/کرمان رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان رفسنجان گفت: متاسفانه در پیک سوم بیماری کرونا حدود 50 نفر از والدین شهدای رفسنجان را از دست دادیم.

در پیک قبلی کرونا حدود 50 نفر از والدین شهدای رفسنجان را از دست دادیم

مصطفی دهقان رجبی در گفت و گو با خبرنگاران با گرامیداشت روز بزرگداشت مادران و همسران شهدا، اظهار کرد: در حال حاضر حدود 450 پدر و مادر شهید و 270 همسر شهید شهرستان رفسنجان در قید حیات هستند.

وی اضافه نمود: 168 آزاده سرافراز و 1600 جانباز 25 تا 50 درصد در شهرستان رفسنجان داریم.

دهقان ادامه داد: شهرستان های رفسنجان و انار 960 شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی نموده اند و از آنجا که شهرستان انار مستقل شده، 830 شهید از این تعداد سهم شهرستان رفسنجان است.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران رفسنجان با اشاره به وجود 500 فرزند شهید در شهرستان رفسنجان، اعلام کرد: در شهرستان رفسنجان 3000 ایثارگر داریم که با خانواده هایشان حدود 20 هزار نفر از جمعیت شهرستان رفسنجان را شامل می گردد.

به گفته وی 15 نفر جانباز بالای 70 درصد در شهرستان رفسنجان در قید حیات هستند که پنج نفر از آنها جانباز قطع نخاع هستند.

دهقان رجبی ملاقات و سرکشی از خانواده های شهدا در تمام ایام سال را از برنامه های اداره بنیاد شهید رفسنجان ذکر کرد و گفت: از ابتدای سال جاری مخصوصا در شرایط کرونا به علت کهولت سن والدین و پیگیری هایی که در بحث درمان و سایر احتیاجهایی که داشتند لازم بود، این ملاقاتها افزایش یافته است.

وی مطرح نمود: ارائه خدمات مشاوره ای، پایش سلامت و ویزیت در منزل برای والدین شهدا که قادر به بیرون رفتن از منزل نبودند، از دیگر اقدامات بود. ضمن اینکه در مواردی که احتیاج بود تست کرونا از بعضی از این عزیزان گرفته گردد، این کار در منزل یا با هماهنگی با مرکز اورژانس در مرکز درمانی اجرا شده است.

دهقان اعلام کرد: سعی کردیم تجهیزات پزشکی مانند کپسول اکسیژن را تامین نموده و در اختیار بعضی از والدین و همسران شهدا که واقعا احتیاج مبرم داشتند، قرار دهیم.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران رفسنجان همچنین گفت: متاسفانه در پیک سوم بیماری کرونا حدود 50 نفر از والدین شهدای رفسنجان را از دست دادیم.

وی در سرانجام اضافه نمود: جا دارد از محبتی که معاونت پشتیبانی داتشگاه علوم پزشکی رفسنجان که به خانواده های معظم شهدا داشتند در اینکه واکسن آنفلوآنزا را برای تعدادی از خانواده های شهدا با وجود کمبودهایی که بود به موقع در اختیار گذاشتند تشکر کنم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 اسفند 1399 بروزرسانی: 30 اسفند 1399 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 828

به "در پیک قبلی کرونا حدود 50 نفر از والدین شهدای رفسنجان را از دست دادیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در پیک قبلی کرونا حدود 50 نفر از والدین شهدای رفسنجان را از دست دادیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید