خلیل زاده: استعفای ماجدی در هیئت مدیره مورد آنالیز قرار خواهد گرفت، میلیچ و دیاباته پیش از آغاز تمرینات وارد تهران می شوند

به گزارش بازی های فکری، سرپرست باشگاه استقلال گفت: استعفای ماجدی به دست ما رسیده است و در جلسه هیئت مدیره مورد آنالیز قرار خواهد گرفت.

خلیل زاده: استعفای ماجدی در هیئت مدیره مورد آنالیز قرار خواهد گرفت، میلیچ و دیاباته پیش از آغاز تمرینات وارد تهران می شوند

به گزارش ، به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، اسماعیل خلیل زاده سرپرست باشگاه درباره استعفای میرشاد ماجدی از هیئت مدیره گفت: این استعفا به دست ما رسیده و باید در هیئت مدیره و در اولین جلسه مورد آنالیز قرار گیرد و سپس در این باره تصمیم گیری خواهد شد.

خلیل زاده در ادامه صحبت های خود توضیح داد: به همراه رحمان رضایی به کشور قطر خواهیم رفت و همچنین از علی خطیر خواسته ایم تا در دوحه حضور داشته باشند تا در جلسه مشترک با مدیر برنامه های استراماچونی حاضر شویم. کوشش همه این است تا خروجی این جلسه باب میل طرفداران باشد.

او در ادامه صحبت های خود گفت: با همکاری اعضای هیئت مدیره و دیگر اعضای باشگاه و تیم در حال نهایی کردن لیست اولیه تیم برای مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و فصل جابجایی هستیم. این لیست قابل تغییر است و باشگاه بعد از جابجایی لیست نهایی خود را معرفی می نماید.

سرپرست استقلال ادامه داد: همچنین مسئولان اجرایی باشگاه مامور شدند تا مقدمات لازم برای برپایی اردوی نیم فصل را انجام دهند تا مسئله ای از این بابت وجود نداشته باشد.

خلیل زاده در بخش بعدی صحبت های خود گفت: بلیت برگشت برای هروویه میلیچ و شیخ دیاباته تهیه شده و این 2 بازیکن پیش از آغاز تمرینات وارد تهران خواهند شد.

وی در سرانجام صحبت های خود خطاب به طرفداران گفت: خواسته طرفداران را می دانیم و برای محقق کردن آن کوشش می کنیم. از همه طرفداران تقاضا دارم تا با حمایت و صبوری خود در این جهت ما را همراهی نمایند تا بتوانیم هر چه بهتر در این جهت گام برداریم و نتیجه مطلوب طرفداران را کسب کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 29 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 54

به "خلیل زاده: استعفای ماجدی در هیئت مدیره مورد آنالیز قرار خواهد گرفت، میلیچ و دیاباته پیش از آغاز تمرینات وارد تهران می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلیل زاده: استعفای ماجدی در هیئت مدیره مورد آنالیز قرار خواهد گرفت، میلیچ و دیاباته پیش از آغاز تمرینات وارد تهران می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید