خبرنگاران چهار هکتار باغ و گندمزار شیروان در آتش سوخت

به گزارش بازی های فکری، بجنورد- خبرنگاران- معاون سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیروان گفت: آتش سوزی دوشنبه شب در روستای تنسوان بخش مرکزی این شهرستان موجب از بین رفتن چهار هکتار گندمزار و باغ این روستا شد.

خبرنگاران چهار هکتار باغ و گندمزار شیروان در آتش سوخت

جهت دریافت خدمات طراحی داخل ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

حسین قربانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: از این میزان سطح خسارت دیده، سه هکتار گندمزار و یک هکتار باغ پسته بوده است.

وی گفت: چهار نفر از نیروهای سازمان به همراه یک دستگاه خودروی سنگین برای خاموش کردن آتش به محل حادثه اعزام و پس از یک ساعت پیروز به مهار آن شدند.

قربانی با بیان اینکه این حادثه تلفات جانی نداشته است اضافه کرد: علت این حادثه بی احتیاطی و خطای انسانی بوده است که مردم روستا مشارکت خوبی در خاموش کردن آتش داشتند.

تنسوان با 353 نفر جمعیت در هفت کیلومتری جنوب شهر شیروان واقع است.

پیشتر، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان شمالی هم گفته بود که بر اساس آخرین اطلاعاتی جمع آوری شده از پهنه بندی عرصه های طبیعی، 29 درصد از گستره استان در ریسک پر خطر آتش سوزی واقع شده است.

گستره شهرستان شیروان 400 هزار هکتار است که 290 هزار هکتار آن به صورت منابع طبیعی تجدید شونده و 110 هزار هکتار جزو اراضی مستثنیات قانونی شخصی شامل زمین های زراعی، باغ ها، جاده ها و محوطه های روستا و شهرها است.

شهر 85 هزار نفری شیروان دارای سه ایستگاه آتش نشانی و 52 نفر نیروی آتش نشان است.

منبع: ایرنا
انتشار: 7 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 330

به "خبرنگاران چهار هکتار باغ و گندمزار شیروان در آتش سوخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران چهار هکتار باغ و گندمزار شیروان در آتش سوخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید