خبرنگاران مربی تیم فوتبال پیکان: فردا جنگ نابرابری با فولاد داریم

به گزارش بازی های فکری، اهواز - خبرنگاران - سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: فولاد جزو تیم های دارای امکانات بسیار خوب لیگ است و معتقدم جنگ نابرابری مقابل آنها داریم.

خبرنگاران مربی تیم فوتبال پیکان: فردا جنگ نابرابری با فولاد داریم

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ هیچکس بیشتر بدانید.

به گزارش خبرنگاران حسین پاشایی آدینه پیش از ملاقات تیمش مقابل فولاد خوزستان در اهواز گفت: هر 2 تیم جنگ نابرابری را به لحاظ امکانات و بودجه دارند اگرچه ما تیم خوب و منسجمی داریم.

وی اضافه کرد: متأسفانه در ملاقات فردا 2 بازیکن محروم داریم و چهار بازیکن ما سرما خورده اند که همراه تیم به اهواز نیامدند ولی خیلی مصمم و باانگیزه آماده بازی فردا هستیم و امیدواریم با ارائه یک بازی خوب به اهدافمان برسیم.

مربی تیم پیکان درخصوص اعتراض های بیش از اندازه بعضی مربیان در کنار زمین گفت: در هر بازی مربیان دچار استرس و فشار بازی می شوند که ممکن است مشکلاتی برای آنها پیش بیاید؛ امیدوارم فردا ضمن حفظ حرمت ها، مسئله ای از بابت نیمکت ها نداشته باشیم و بازی محبت آمیز و خیلی خوب به خاتمه برسد.

وی با اشاره به اینکه در هر بازی برای سه امتیاز بازی خواهیم کرد، اضافه کرد: در این هفته دچار کمبود بازیکن هستیم، ولی روی نقاط ضعف و قوت حریف کار کردیم؛ امیدواریم که بازیکنان ما کارهایی که در طول تمرینات انجام دادند به خوبی در بازی با فولاد اجرا نمایند.

پاشایی درخصوص غایبان تیمش گفت: حسین پورامینی و ابراهیم صالحی محروم هستند و متأسفانه چهار بازیکن دیگر هم سرما خورده اند که نمی توانند مقابل فولاد بازی نمایند؛ امیدوارم که تماشاگران تلویزیونی از دیدن بازی لذت ببرند و هیچ مسئله ای به وجود نیاید.

ملاقات تیم های فولاد و پیکان از ساعت 17:10 روز 11 بهمن ماه در استادیوم فولاد برگزار خواهد شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 10 اسفند 1399 بروزرسانی: 10 اسفند 1399 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 788

به "خبرنگاران مربی تیم فوتبال پیکان: فردا جنگ نابرابری با فولاد داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مربی تیم فوتبال پیکان: فردا جنگ نابرابری با فولاد داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید