خبرنگاران محدودیت تردد در مرزهای کانادا، آمریکا و مکزیک تمدید شد

به گزارش بازی های فکری، تهران- خبرنگاران- آمریکا، کانادا و مکزیک محدودیت ها برای ممنوعیت سفرهای غیر ضروری به وسیله مرزهای مشترک را برای مدت 30 روز دیگر تمدید کردند.

خبرنگاران محدودیت تردد در مرزهای کانادا، آمریکا و مکزیک تمدید شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای توریستی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله کانادا با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

به گزارش تارنمای خبری هیل، چاگ ولف دبیر وزارت امنیت داخلی آمریکا خاطرنشان کرد: همانطور که ترامپ هفته گذشته خاطرنشان کرد، کنترل مرزها، محدودیت های مسافرتی و محدودیت های دیگر برای کاهش سرعت گسترش ویروس کرونا و اجازه باز کردن مرحله به مرحله کشور بسیار حیاتی است.

ولف اضافه نمود: در همین رابطه در همکاری نزدیک، ایالات متحده، مکزیک و کانادا توافق نموده اند محدودیت هایی را برای سفرهای غیر ضروری به وسیله مرزهای مشترک به مدت 30 روز دیگر تمدید نمایند.

دولت ترامپ در ماه مارس (اسفند- فروردین) خاطرنشان کرد که برای کاهش شیوع ویروس کرونا مرزهای شمالی و جنوبی آمریکا را برای بسیاری از سفرهای غیر مرتبط با تجارت می بندد.

مقامات آمریکایی در آن موقع گفتند که تمدید محدودیت ها پس از 30 روز آنالیز می گردد.

تمدید محدودیت های مرزی در روز دوشنبه در حالی انجام شد که جاستین ترودو نخست وزیر کانادا در روز شنبه عنوان نموده بود که محدودیت های مرزی میان کانادا و آمریکا همچنان پابرجاست.

دبیر روابط خارجی مکزیک نیز در پیامی توییتری تمدید محدودیت های مرزی را تایید کرد.

به گفته مقام مکزیکی این تصمیم بعد از آنالیز گسترش شیوع بیماری کووید 19 در مکزیک و آمریکا اتخاذ شد.

براساس داده های دانشگاه جان هاپکینز، در حال حاضر شمار مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا بسیار بیشتر از همسایگان این کشور است.

طبق آخرین اخبار ارائه شده در ایالات متحده بیش از 760 هزار مورد ابتلا به کووید 19 تأیید شده است این در حالی است که تا کنون 36 هزار مورد در کانادا و هشت هزار مورد در مکزیک گزارش شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 22 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 386

به "خبرنگاران محدودیت تردد در مرزهای کانادا، آمریکا و مکزیک تمدید شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "خبرنگاران محدودیت تردد در مرزهای کانادا، آمریکا و مکزیک تمدید شد" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران محدودیت تردد در مرزهای کانادا، آمریکا و مکزیک تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید