خبرنگاران شهروندان لواسان از ناپایداری سیستم شهرداری متضرر می شوند

به گزارش بازی های فکری، تهران- خبرنگاران- رئیس شورای شهرستان شمیرانات از فرآیند انتصاب شهردار لواسان گلایه کرد و گفت: مردم این شهر همواره از ناپایداری سیستم شهرداری و عدم حضور مسئول مستقیم متضرر می شوند لذا انتصاب شهردار باید تسریع شود.

خبرنگاران شهروندان لواسان از ناپایداری سیستم شهرداری متضرر می شوند

سید کمال الدین محمدیان روز دوشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرنگاران با اشاره به بازداشت شهردار و 3 تن از اعضای شورای شهر لواسان طی 3 ماه اخیر گفت: اینکه این افراد چه کردند و چه شد با قانون است و دخالتی نمی کنیم اما حال که شورای جدید با ورود سه عضو علی البدل رسمیت خودش را حفظ کرده است، انتظار داریم به مصوبات شورا به عنوان منتخبان مردم احترام گذاشته شود.

محمدیان بیان داشت: بیش از یک ماه از معرفی منتخب شورا برای شهرداری لواسان به مراجع ذیصلاح می گذرد اما علیرغم تمام مسائل موجود، اعمال سلیقه افراد مانع جواب استعلام ها و نتیجه قطعی می شود.

رئیس شورای شهرستان شمیرانات خاطر نشان کرد: اگر حقیقتاً به نظام دموکراسی و مردم سالاری اعتقاد داریم به تصمیمات شورا احترام بگذارید.

محمدیان گفت : شورا این قدرت قانونی را دارد تا حکم شهردار را امضا کند، و امروز در شرایطی هستیم که شهروندان، سمن ها و گروه های اجتماعی منتظر سنجش اقتدار شورا است.

لواسان، مرکز بخش لواسانات شهرستان شمیرانات با 18 هزار نفر جمعیت در 11 کیلومتری شمال شرقی پایتخت واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 12 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 339

به "خبرنگاران شهروندان لواسان از ناپایداری سیستم شهرداری متضرر می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شهروندان لواسان از ناپایداری سیستم شهرداری متضرر می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید