خبرنگاران سارقان هشت میلیارد ریال به تجهیزات راهداری کردستان خسارت زدند

به گزارش بازی های فکری، سنندج - خبرنگاران - مدیرکل راهداری، حمل و نقل جاده ای کردستان گفت: سارقان امسال هشت میلیارد ریال به تجهیزات راهداری در جاده های بین شهری خسارت وارد کردند.

خبرنگاران سارقان هشت میلیارد ریال به تجهیزات راهداری کردستان خسارت زدند

محمدراشد مدرس گرجی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: این میزان خسارت در بخش های مختلف تجهیزات دوربین های نظارتی، گاردریل ها و تابلو علائم راهنمایی و رانندگی وارد شده است.

وی اضافه نمود: هم اکنون در این استان 45 سامانه ثبت تخلف (فعال و غیرفعال) و 28 سامانه نظارتی وجود دارد که برخی از این تجهیزات در تمام نقاط استان مورد سرقت قرار گرفته است.

مدیرکل راهداری، حمل و نقل جاده ای کردستان اضافه نمود: همچنین بیشترین تابلو علائم راهنمایی و رانندگی و گاردریل های سرقت در رفته در محورهای سنندج - کامیاران و سنندج - مریوان است.

محمدراشد مدرس گرجی با اشاره به همکاری قابل توجه فرماندهی انتظامی استان کردستان در درستگیری سارقان تجهیزات راهداری گفت: در سال جاری چهار پرونده در این ارتباط تشکیل و متهمانی نیز دستگیر شده اند.

وی اضافه نمود: هم اکنون 2 فقره از پرونده ها در شهرستان های کامیاران و بیجار به نتیجه رسیده و متهمان آن به عودت اموال و یا پرداخت هزینه های آن محکوم شده اند.

براساس آمارها در جاده های استان کردستان 16 منطقه کولاک گیر و بهمن خیز و همچنین 23 گردنه وجود دارد که خدمات دهی در این مناطق راهداری را در زمستان با مسائل فراوانی روبرو می کند لذا احداث راهدارخانه می تواند ارائه خدمات در این ایام را تسریع و تسهیل کند.

طول شبکه راه های استان هفت هزار و 834 کیلومتر شامل 6 هزار کیلومتر راه روستایی، 226 کیلومتر بزرگراه، 308 کیلومتر راه اصلی و یک هزار و 300 کیلومتر راه فرعی است.

کردستان با 28 هزار کیلومتر مربع در حاشیه جنوبی رشته کوه زاگرس قرار گرفته و یکی از مناطق سرسیر کشور است.

منبع: ایرنا
انتشار: 23 فروردین 1400 بروزرسانی: 23 فروردین 1400 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 877

به "خبرنگاران سارقان هشت میلیارد ریال به تجهیزات راهداری کردستان خسارت زدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سارقان هشت میلیارد ریال به تجهیزات راهداری کردستان خسارت زدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید