خبرنگاران حسینی: برای دیدار فینال به برنامه ریزی قوی نیاز داریم

به گزارش بازی های فکری، تهران- خبرنگاران- کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: برای دیدار فینال و رسیدن به عنوان نخست لیگ قهرمانان آسیا نیاز به برنامه ریزی قوی داریم.

خبرنگاران حسینی: برای دیدار فینال به برنامه ریزی قوی نیاز داریم

به گزارش خبرنگاران؛ سیدجلال حسینی پس از بازگشت کاروان تیم فوتبال پرسپولیس از دوحه در جمع خبرنگاران، گفت: پاداشی نگرفتیم و ما همانجا هم عکس العمل نشان دادیم و بعد از آن هم پاداشی دادند که به اندازه لیگ برتر بود.

وی در خصوص پاداش پرپسولیس از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای رسیدن به نیمه نهایی، گفت: این همه مسائل داریم و هیچ کدام از بدهی های خارجی پرداخت نشده است و امیدوارم برای پاداش های AFC درست برنامه ریزی شود تا بدهی ها پرداخت و مسائل حل شود. امیدوارم همه چیز درست شود، مدیران در حال انجام کار هستند و امیدوارم با برنامه ریزی بهتر نتایج بهتری بگیریم.

حسینی در خصوص فینالیست شدن پرسپولیس و کارشکنی حریفان گفت: تلاش کردیم و نتایج خوبی گرفتیم. با یک کار گروهی توانستیم دل هواداران را شاد کنیم. برای کارشکنی ها هم کاری نمی توانیم بکنیم، بعضی از کشورها قدرت زیادی در AFC دارند و کاری نمی توانیم انجام دهیم. برای فینال هم باید برنامه ریزی کنیم و با یک برنامه ریزی قوی داشته باشیم تا بتوانیم نتیجه بگیریم.

وی در پاسخ به این سوال که پاداش های آسیایی می تواند گره ای از مسائل بازیکنان و باشگاه را باز کند؟ گفت: دست ما نیست چون ما تصمیم گیرنده نیستیم، وظیفه ما این بود که فوتبال بازی کنیم و امیدوارم که تصمیمات درستی گرفته شود. قهرمانی و نتیجه دریافت در آسیا کار خیلی سختی است.

منبع: ایرنا
انتشار: 17 آبان 1399 بروزرسانی: 17 آبان 1399 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 562

به "خبرنگاران حسینی: برای دیدار فینال به برنامه ریزی قوی نیاز داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران حسینی: برای دیدار فینال به برنامه ریزی قوی نیاز داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید