خبرنگاران جاده گنجنامه - تویسرکان بسته شد

به گزارش بازی های فکری، همدان- خبرنگاران- کارشناس مرکز مدیریت و اطلاعات راه های استان همدان گفت: جاده کوهستانی همدان - تویسرکان از جهت گنجنامه به دلیل ریزش برف و نداشتن ایمنی کافی تا سرانجام فصل زمستان مسدود شد.

خبرنگاران جاده گنجنامه - تویسرکان بسته شد

بابک گردان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد: هر سال با آغازفصل سرما و ریزش برف، جاده قدیمی گنجنامه - تویسرکان به دلیل پیشگیری از وقوع حوادث رانندگی، از هر 2 طرف بسته می شود.

وی گفت: با توجه به ریزش برف و نبود امکان برای بازگشایی این جاده کوهستانی، احتمال بروز سوانح رانندگی از جمله خروج خودرو از جهت اصلی و سقوط در پرتگاه وجود دارد.

گردان عنوان کرد: این جهت به دلیل شیب های تند، پیچ های خطرناک و پرتگاه های خطرآفرین، همه ساله با نزدیک شدن به فصل زمستان با ریختن خاک یا قرار دادن نیوجرسی مسدود می شود.

وی اضافه کرد: شهروندان می توانند به جای جاده گنجنامه - تویسرکان، از جهت های جایگزین همدان - جوکار - تویسرکان و یا همدان - اسدآباد - تویسرکان برای تردد استفاده کنند.

کارشناس مرکز مدیریت و اطلاعات راه های استان همدان گفت: جاده گنجنامه - تویسرکان 35 کیلومتر نسبت به جاده همدان - جوکار - تویسرکان کوتاه تر است به همین علت شاهد استقبال رانندگان برای تردد از این مسبر هستیم.

وی اضافه کرد: با وجود بارش باران در بیشتر نقاط استان، دیگر جهتهای جاده ای استان باز است و شهروندان به راحتی می توانند در این جهتها تردد کنند.

گردان اضافه کرد: تیم های راهداری استان همدان در حالت آماده باش هستند تا در صورت ریزش برف و یا آبگرفتگی جاده ها، جهت را بازگشایی کنند.

وی ادامه داد: همه راهدارخانه ها، تجهیزات و ماشین آلات راهداری زمستانی، برای مقابله با حوادث احتمالی، آماده هستند.

بر اساس گزارش اداره کل هواشناسی استان همدان، بارش باران که از روز گذشته در این استان آغاز شده عصر امروز به اوج خود می رسد و در گردنه ها احتمال ریزش برف وجود دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 1 دی 1399 بروزرسانی: 1 دی 1399 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 656

به "خبرنگاران جاده گنجنامه - تویسرکان بسته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران جاده گنجنامه - تویسرکان بسته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید