خبرنگاران باغ پرندگان و سه بوستان جنگلی تهران همچنان تعطیل هستند

به گزارش بازی های فکری، تهران - خبرنگاران- معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه چهار تهران گفت: بوستان های جنگلی لویزان، یاس فاطمی، تلو، باغ پرندگان و بوستان بانوان(شهیده حدیدچی) به دنبال شیوع کووید-19 همچنین تعطیل هستند.

خبرنگاران باغ پرندگان و سه بوستان جنگلی تهران همچنان تعطیل هستند

جهت دریافت خدمات طراحی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی شهرداری منطقه چهار، در پی اعلام بازگشایی بوستان های پایتخت، حمیدرضا فرخی اضافه نمود: به دنبال تعطیلی بوستان های پایتخت و در راستای تصمیمات ستاد ملی کرونا و مدیریت شهری تهران، بوستان های جنگلی لویزان، یاس فاطمی، تلو، باغ پرندگان و بوستان بانوان(شهیده حدیدچی) در محدوده منطقه چهار نیز تعطیل هستند.

وی گفت: در این فرصت ضمن بهسازی و مناسب سازی المان های پارکی و بازپیرایی فضاهای سبز، نسبت به برطرف مسائل این بوستان ها اقدام خواهد شد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه چهار از شهروندان خواست، حتی الامکان از تجمع در فضاهای عمومی پرهیز نمایند تا زنجیره اتصال ویروس کرونا هرچه سریعتر قطع گردد.

به گزارش خبرنگاران؛ صبح امروز (یکشنبه) زهرا نژاد بهرام به دلیل بازگشایی بوستان ها به شهرداری تهران تذکر داد.

بوستان های پایتخت پیش از این به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل شده بودند.

بر اساس آخرین آمار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تعداد کل مبتلایان به ویروس کرونا در کشور تا ظهر روز هفت اردیبهشت به 90 هزار و 481 نفر رسید؛ که از این پنج هزار و 710 نفر جان خود را از دست دادند.

منبع: ایرنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 219

به "خبرنگاران باغ پرندگان و سه بوستان جنگلی تهران همچنان تعطیل هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران باغ پرندگان و سه بوستان جنگلی تهران همچنان تعطیل هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید