خبرنگاران انتقاد مجیدی از انتصابات در هیات مدیره استقلال

به گزارش بازی های فکری، تهران- خبرنگاران- سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با انتشار مطلبی در فضای مجازی به انتقاد از انتصاب 2 عضو جدید هیات مدیره این باشگاه پرداخت.

خبرنگاران انتقاد مجیدی از انتصابات در هیات مدیره استقلال

سرمربی استقلال عصر امروز در پستی با تاختن به انتصاب 2 عضو هیات مدیره آن را جهت دار خواند. متن پست به توضیح زیر است:

این تصمیم های مدیریتی نادرست را چه کسی برای استقلال می گیرد؟ چگونه به این نتیجه رسیدند که سرمایه دار برود و کارمند بیاید؟ آیا نمی دانند که باشگاه استقلال به 30 میلیارد تومان پول احتیاج دارد تا جرایم دادگاهی خود را در هفته های آینده پرداخت کند؟ آیا نمی دانند بازیکنان تیم بدون یک ریال دریافتی شب عید به خانه هایشان رفتند؟ تنها 20 درصد قرارداد این بازیکنان 10 میلیارد تومان می گردد.

می شنوم که می گویند چرا مربی در امور مدیریتی اظهار نظر می نماید. کدام امور مدیریتی؟ کدام ساختار؟ کدام تشکیلات؟ آیا منظورتان یک ساختمان در سعادت آباد است و یک تیم 40 نفره که هر روز باید برای دو ساعت تمرین به یک گوشه از تهران اسباب کشی کند؟

2 ماه است سکوت کردم تا همه چیز درست گردد اما از سکوتم سواستفاده کردند. ترکیب خلیل زاده و موسوی در این دوران بی پولی چه مسئله ای داشت. کار به جایی رسیده که آدم شک می نماید که تصمیمات عمدی باشد. درد استقلال بی پولی است یا مصاحبه، دروغگویی و رفتارهای عوامفریبانه؟ مگر استقلال آزمایشگاه است که آن را تبدیل به جایی برای آزمون و خطا نموده اید.

انتقاد تند فرهاد مجیدی از انتصاب های روز گذشته و موضع گیری در برابر این انتصاب ها در حالی است که این مربی در مدت کوتاه سکان داری استقلال با مصاحبه و اظهارنطر درباره مسائل مدیریتی خود را درگیر بعضی از حاشیه ها نموده است. چنین رویه ای برای شماره هفت سابق آبی پوشان نمی تواند موجب موفقیت باشد زیرا اینگونه حاشیه ها بر کار فنی او تاثیر خواهد گذاشت و ارتباط این مربی را با هیات مدیره باشگاه دچار مشکل خواهد نمود.

منبع: ایرنا
انتشار: 19 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 223

به "خبرنگاران انتقاد مجیدی از انتصابات در هیات مدیره استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران انتقاد مجیدی از انتصابات در هیات مدیره استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید