حکم احتکار برای نگهداری خودروی صفر در پارکینگ ها

به گزارش بازی های فکری، معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت اعلام نمود به صاحبان پارکینگ های خودرویی یک هفته مهلت داده می گردد تا از ماشین های صفر کیلومتر خالی گردد. در غیر این صورت نگهداری این خودروها، حکم احتکار دارد.

حکم احتکار برای نگهداری خودروی صفر در پارکینگ ها

به گزارش فارس به نقل از سازمان حمایت مصرف کنندگان و فراوری کنندگان، جواد احمدی گفت: به صاحبان پارکینگ های خودرویی یک هفته مهلت داده می گردد تا از ماشین های صفر کیلومتر خالی گردد و اگر برای استفاده شخصی است باید در اسرع وقت پلاک گردد. زیرا در غیر این صورت باید فورا برای فروش به بازار عرضه گردد.

وی اضافه نمود: کنترل پارکینگ ها در سطح شهر تهران از روز پنجشنبه در دستور کار بازرسان این سازمان نهاده شده است.

معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت بیان داشت: هرگونه دپوی خودرو تخلف محسوب می گردد و در این راستا پرونده تشکیل و برای رسیدگی به شعب تعزیرات ارسال خواهد شد.

احمدی با بیان اینکه با متخلفان و احتکار کنندگان خودرو برخورد خواهد شد، گفت: مردم می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف در این زمینه به تلفن 124 سازمان حمایت و یا سازمان های صمت استان ها اطلاع دهند.

وی با تاکید بر اینکه نگهداری خودروی صفر در پارکینگ ها حکم احتکار دارد، گفت: دارندگان خودروی صفری که در سامانه انبارها ثبت نام نکرده اند مشمول احتکار می شوند.

معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت بیان داشت: از این پس مسئولیتی برای ثبت نام خودرو وجود ندارد و شرایط سود مشارکت برای خودروهای فروش فوری صفر درصد است.

احمدی اضافه نمود: با توجه به اینکه در حال حاضر در کشور عرضه و تقاضای خودرو متعادل نیست، تلاشمان بر این مبنا است که خودروهای فراوری شده به دست مصرف کنندگان برسد.

وی با اشاره به تغییر نحوه ثبت نام خودرو اضافه نمود: شرایط نحوه ثبت نام به صورت تدوین شده که خودروهای عرضه شده به دست مصرف کنندگان واقعی آن برسد.

معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت گفت: در روز جاری چند پارکینگ در سطح استان تهران مورد بازرسی و آنالیز نهاده شد.

منبع: فرارو
انتشار: 20 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 356

به "حکم احتکار برای نگهداری خودروی صفر در پارکینگ ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حکم احتکار برای نگهداری خودروی صفر در پارکینگ ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید