حمله ترامپ به دموکرات ها به دلیل پیگیری فرایند استیضاح

به گزارش بازی های فکری، رئیس جمهور آمریکا پس از گفتگوی تلفنی-تصویری با مقام های ارتش، به شدت از عملکرد دموکرات ها برای استیضاحش انتقاد کرد.

حمله ترامپ به دموکرات ها به دلیل پیگیری فرایند استیضاح

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز سه شنبه پس از گفتگوی تلفنی-تصویری با نیروهای ارتش بار دیگر به دموکرات ها حمله کرد و از عملکرد آنها در پرونده استیضاحش به شدت انتقاد نموده است.

بر اساس این گزارش، ترامپ مدعی شده است که نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا از حزب جمهوریخواه متنفر است.

وی اضافه کرد: در آستانه محاکمه مجلس سنا، شرایط و صندلی من بسیار خوب است. او از حزب جمهوریخواه متنفر است. او از همه کسانی که به من رای داده اند، متنفر است.

مجلس نمایندگان آمریکا به استیضاح ترامپ رای مثبت داده است. نانسی پلوسی ارسال مفاد استیضاح ترامپ به مجلس سنا را به تاخیر انداخته است که این اقدام با واکنش تند ترامپ روبرو شده است.

ترامپ در واکنش به استیضاح خود توسط مجلس سنا گفت: ما در یک صندلی و شرایط بسیار خوب قرار داریم. در نهایت، آن تصمیم توسط میچ مک کانل رهبر اکثریت سنا گرفته خواهد شد. او حق دارد هر کاری که می خواهد انجام دهد. او رئیس مجلس سنا است. مردم به یاد خواهند داشت که آنها (دموکرات های کنگره) با ما رفتار بسیار ناعادلانه ای داشتند.

دموکرات ها و جمهوریخواهان اختلاف نظر زیادی بر سر نحوه محاکمه و استیضاح ترامپ دارند. پلوسی و سایر دموکرات ها خواهان احضار دستیاران و مشاوران ارشد ترامپ به عنوان شهود پرونده هستند و می خواهند از این مساله مطمئن شوند که محاکمه ترامپ بر اساس مفادی که قبلا آماده نموده اند، انجام خواهد شد.

نخستین اتهام ترامپ سوء استفاده از قدرت در تعلیق یاری 400 میلیون دلاری نظامی به اوکراین بوده است. ترامپ به رئیس جمهور اوکراین فشار آورده است تا درباره فساد اقتصادی جو بایدن معاون رئیس جمهور سابق آمریکا و پسرش تحقیق کند. دومین اتهام مطرح شده علیه ترامپ، جلوگیری و سنگ اندازی از تحقیقات کنگره درباره پرونده رسوایی اوکراین است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 42

به "حمله ترامپ به دموکرات ها به دلیل پیگیری فرایند استیضاح" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله ترامپ به دموکرات ها به دلیل پیگیری فرایند استیضاح"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید