تصویب سند ماموریت دانشگاه آزاد خراسان شمالی در شورای عالی انقلاب فرهنگی

به گزارش بازی های فکری، خبرنگاران/خراسان شمالی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تا پایان خرداد ماه سند ماموریت دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی به تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی خواهد رسید.

تصویب سند ماموریت دانشگاه آزاد خراسان شمالی در شورای عالی انقلاب فرهنگی

محمد مهدی طهرانچی، 10 خردادماه، در حاشیه جلسه شورای اداری خراسان شاقتصادی، در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به اینکه سند ماموریت دانشگاه آزاد اسلامی استان تا پایان خرداد ماه باید به تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی برسد، گفت: اگر این سند به تصویب برسد، زمینه های تحولات در استان فراهم می شود و تا 15 روز آینده تلاش می کنیم که سند ماموریت دانشگاه آزاد اسلامی استان تدوین شود.

وی با تاکید بر اهمیت تصویب سند ماموریت دانشگاه آزاد اسلامی استان، اضافه کرد: با تصویب این سند برنامه های اجرایی استان پایدار می شود و تمام نهادهای ملی نیز در اجرای سند، همکاری خواهند کرد.

طهرانچی در خصوص جذب دانشجوی خارجی در استان، شرح داد: در زمینه رشد دانشجوی خارجی در استان پیروز نبودیم و از همین جهت باید بازار هدف را تغییر دهیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور با تاکید بر اینکه در تمام استان ها محور مشخصی برای بازار هدف قرار دادیم، گفت: برای آموزش عالی و دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شاقتصادی، آسیای میانه مورد توجه است که بازار هدف جدید و قابل توسعه محسوب می شود.

طهرانچی اضافه کرد: بازار هدف خارجی کمک می کند مرجعیت علمی در استان نسبت به کشور همسایه بخورد و تبادلات اقتصادی تسهیل شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور گفت: جذب دانشجوی خارجی در دانشگاه آزاد اسلامی استان را به جد پیگیری می کنیم و تفاهم نامه های موجود در استان که از سوی استاندار خراسان شاقتصادی در گذشته منعقد شده است، بستر ساز مناسبی در این زمینه است.

28 هزار دانشجو در دانشگاه های خراسان شاقتصادی مشغول به تحصیل هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 31 خرداد 1400 بروزرسانی: 31 خرداد 1400 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 988

به "تصویب سند ماموریت دانشگاه آزاد خراسان شمالی در شورای عالی انقلاب فرهنگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویب سند ماموریت دانشگاه آزاد خراسان شمالی در شورای عالی انقلاب فرهنگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید