ترامپ: سیاست با من هیجان انگیز شده است

به گزارش بازی های فکری، ترامپ معتقد است که با ریاست جمهوری او عرصه سیاست هیجان انگیز شده است. او همچنین وقتی که میکروفنش در جریان سخنرانی در پنسیلوانیا قطع شد، به شوخی هیلاری کلینتون حلیه گر را مقصر این قطعی دانست.

ترامپ: سیاست با من هیجان انگیز شده است

به نقل از پایگاه خبری هیل، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در جریان سخنرانی خود در پنسیلوانیا گفت که با ریاست جمهوری او عرصه سیاست هیجان انگیز شده است و به همین دلیل از رای دهندگان خواست آرای خود را به نام بایدن در صندوق نیندازند چون او فردی خسته کننده است.

وی با اشاره به احتمال برنده شدن نامزد دموکرات ها در انتخابات سوم نوامبر گفت: آن زمان دیگر هیچ کسی هیچ علاقه ای به سیاست نخواهد داشت.

ترامپ بارها کاندیدای 77 ساله دموکرات ها را جوی خوابالو خوانده و او را به زوال عقلی و فیزیکی متهم نموده است.

رقیب ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری امسال میلادی جو بایدن است که به دلیل شیوع ویروس کرونا رویکردی متفاوت را در برگزاری کارزارهای انتخاباتی خود در نظر گرفته است.

اما ترامپ حین صحبت درباره قدردانی از آژانس های اجرای قانون در کارزارش با یکسری مسائل فنی روبرو و میکروفنش قطع شد. امری که به ندرت در کمپین های ترامپ اتفاق افتاده است.

ترامپ پیش از آنکه متوجه گردد میکروفنش قطع شده، همچنان به سخنرانی ادامه داد و این در حالی بود که مردم او را نگاه می کردند اما صدایش را نمی شیندند. رئیس جمهوری در نهایت به میکروفن اشاره نمود و از خبرنگاران پرسید چه اتفاقی برای میکروفنش افتاده است.

به گفته یکی از خبرنگاران حاضر که اظهار داشت میکروفن توسط رسانه ها کنترل نمی شد، یکی از شرکت کنندگان در این کارزار انتخاباتی فریاد زد اخبار جعلی را دوباره روشن کنید.

وقتی هم که میکروفن بار دیگر به کار افتاد، مردم فریاد زدند ترامپ.

رئیس جمهوری گفت: آیا میکروفن آماده است؟ بله.

وی سپس به هیلاری کلینتون، کاندیدای دموکرات ها در انتخابات 2016 اشاره نمود و گفت: نمی دانم چه کسی این کار را با میکروفون ما انجام داده است. فکر نمی کنم کار جو باشد. می دانید کار کیست؟ بله هیلاری حیله گر. باید خودش باشد. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 4 آذر 1399 بروزرسانی: 4 آذر 1399 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 601

به "ترامپ: سیاست با من هیجان انگیز شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: سیاست با من هیجان انگیز شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید