ترامپ: بایدن پیش از هر مناظره آزمایش مواد مخدر بدهد

به گزارش بازی های فکری، رئیس جمهور آمریکا روز چهارشنبه خواهان انجام آزمایش مواد مخدر از جو بایدن، رقیب دموکرات خود پیش از سه مناظره انتخاباتی شد.

ترامپ: بایدن پیش از هر مناظره آزمایش مواد مخدر بدهد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، دونالد ترامپ رئیس جمهوری ایالات متحده که بنا به نظرسنجی ها از جو بایدن عقب افتاده است در مصاحبه با هفته نامه واشنگتن اگزمینر گفت که عملکرد جو بایدن در جریان مناظره های رقابت مقدماتی حزب دموکرات ناگهان بهبود یافته بود.

این درخواست دونالد ترامپ در حالی مطرح می گردد که کارزار انتخاباتی نامزد جمهوریخواهان طی هفته های گذشته بارها سلامت ذهنی رقیب خود را زیر سوال برده است.

به گفته دونالد ترامپ از هر دو نامزد پیش از مناظره ها باید آزمایش مواد مخدر گرفته گردد. چهل و پنجمین رئیس جمهوری آمریکا افزوده است که خود او روزانه یک قرص آسپیرین مصرف می نماید.

دونالد ترامپ در سال 2016 میلادی نیز در آستانه مناظره با هیلاری کلینتون پیشنهاد نموده بود که از او و رقیبش پیش از رویارویی در برابر دوربین های تلویزیونی آزمایش مواد مخدر گرفته گردد.

رئیس جمهوری کنونی آمریکا و رقیب دموکراتش قرار است پیش از رای گیری در روز سوم نوامبر (13 آبان) سه بار با یکدیگر مناظره نمایند. اولین مناظره انتخاباتی آنها قرار است روز 29 سپتامبر (8 مهر) در شهر کلیولند در ایالت اوهایو برگزار گردد.

مایک پنس و کامالا هریس، نامزدهای سمت معاونت ریاست جمهوری نیز قرار است یک بار با یکدیگر مناظره نمایند.

به گزارش یورونیوز، بعضی از مشاوران کارزار انتخاباتی دونالد ترامپ طی روزهای گذشته از پیامدهای احتمالی راهبرد کنونی این کارزار برای زیر سوال بردن سلامت ذهنی رقیب ابراز نگرانی نموده بودند. به گفته آنها زیر سوال بردن توانایی های ذهنی جو بایدن ممکن است باعث گردد که سطح انتظارات از عملکرد جو بایدن در مناظره ها و رویدادهای انتخاباتی کاهش یابد و به این ترتیب ارزیابی ها از عملکرد او در هر صورت بهتر از آنچه که رای دهندگان انتظار دارند باشد.

سخنرانی جو بایدن در گردهمایی هفته گذشته دموکرات ها نیز به همین دلیل از نظر بیشتر تحلیلگران فراتر از انتظارها بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مهر 1399 بروزرسانی: 24 مهر 1399 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 516

به "ترامپ: بایدن پیش از هر مناظره آزمایش مواد مخدر بدهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: بایدن پیش از هر مناظره آزمایش مواد مخدر بدهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید